يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
صادق فرامرزی، قائم‌مقام سازمان نصر کشور و مدیر کمیته اجرایی الکامپ:

تمرکز ما در برگزاری الکامپ ۲۶ بر روی محتواست

این بار سعی کردیم نمایشگاه را به لحاظ محتوایی به شکل ویژه‌ای برگزار کنیم و تأکید ما بر روی محتوا بوده است.
این بار سعی کردیم نمایشگاه را به لحاظ محتوایی به شکل ویژه‌ای برگزار کنیم و تأکید ما بر روی محتوا بوده است.
 
به گزارش افتانا، به گفته صادق فرامرزی، قائم‌مقام سازمان نصر کشور و مدیر کمیته اجرایی الکامپ، نمایشگاه امسال، تنها الکامپی است که هیئت‌مدیره ششم آن را برگزار می‌کند. چهار دوره گذشته به دلایل مختلفی لغو شده است و درواقع نمایشگاه الکامپ ۲۶ همان رویدادی است که باید دو سال پیش برگزار می‌شد اما به دلیل همه‌گیری کرونا و مسائل ناشی از آن، فرصت برگزاری فراهم نشد. همین موضوع الکامپ امسال را برای همه‌کسانی که به‌نوعی در آن حضور دارند متفاوت کرده است. برای ما به‌عنوان برگزار‌کننده یک فرصت ارزشمند است که پس از رهایی از دغدغه‌های زندگی کرونایی بار دیگر با برپایی این نمایشگاه در کنار اهالی صنف و فعالان این صنعت باشیم و برای اهالی صنف یک فرصت خوب است برای حضور در یک رویداد و نمایشگاه تخصصی. چون الکامپ جایی است که می‌توانند برای نشان دادن قابلیت‌های خود از فضا و امکانات این رویداد بهره بگیرند و من فکر می‌کنم این دوره، یکی از مهم‌ترین الکامپ‌های سال‌های اخیر ایران است.
 
رویکرد جدی ما این بود که این الکامپ را شکوهمند برگزار کنیم. اگر بخواهیم یک هدف اصلی برای آن تعریف کنیم برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد پس از یک وقفه دوساله به دلیل همه‌گیری کرونا و عواقب ناشی از آن بود. هدف این بود که این نمایشگاه توقف طولانی‌مدت خود را تلافی کند و شکوهمند و تأثیرگذار بازگردد و فکر می‌کنم این موضوع محقق شده و ما شاهد یک نمایشگاه خوب الکامپ هستیم که استقبال خیلی خوبی از آن شده است و شرکت‌های بسیاری در آن حضور دارند و علاقه‌مندان بسیاری مشتاق بازدید از این نمایشگاه هستند. تقریباً در همه رسته‌های مختلف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های خوبی در نمایشگاه حاضرشده‌اند.
 
برای این دوره در یک‌سری حوزه هم به‌طور ویژه کارکرده‌ایم. امسال الکامپ میهمانانی در رده مقامات از ده کشور دنیاست. همچنین دو محل مستقل به‌طور جداگانه و مجزا برای سخنرانی، ارائه مقالات و برگزاری کارگاه‌ها و بحث‌های فنی و تخصصی در این دوره در نظر گرفته‌شده تا صاحب‌نظران داخلی و خارجی و متخصصان ایرانی مقیم خارج از کشور دانش و تجارب خود را در آنجا با بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به اشتراک بگذارند.
 
این بار سعی کردیم نمایشگاه را به لحاظ محتوایی به شکل ویژه‌ای برگزار کنیم و تأکید ما بر روی محتوا بوده است. از همین رو برگزاری مسابقاتی که در سال‌های قبل در لیست برنامه‌های جذاب و موردتوجه نمایشگاه بوده در فهرست کارها و برنامه‌های این دوره نبوده و تمرکزی بر آن نداشته‌ایم و این مسابقات را، با توجه به شرایط کنونی که با خروج نیروی انسانی و تمایل کمتر به سرمایه‌گذاری مواجه هستیم، در برنامه کار نمایشگاه الکامپ قرار ندادیم. در ازای آن تمرکزمان را بر محتوا گذاشتیم و اینکه چطور می‌توانیم بر بستر الکامپ اسبابش را فراهم کنیم که به واکاوی موج افسردگی و ناامیدی جامعه آی‌تی پرداخته‌شده و راهی برای برون‌رفت از آن پیدا شود. بر آن بودیم که در الکامپ ۱۴۰۲ سعی کنیم فرصتی فراهم شود تا کسانی که به دلایل شرایط موجود و یا شرایط تاکتیکی موفق نبودند، تجارب خود را منتقل کنند تا آموزه‌ای برای اهالی صنف باشد و همگی بتوانند در آینده و ادامه کارشان موفق‌تر عمل کنند.
کد مطلب : 21007
https://aftana.ir/vdcjaye8.uqevyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی