يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
نمایشگاه الکامپ بیست‌وششم هر روز شاهد برگزاری چند پنل تخصصی در موضوعات مختلف با حضور کارشناسان و فعالان حوزه مرتبط با آن موضوع است.
نمایشگاه الکامپ بیست‌وششم هر روز شاهد برگزاری چند پنل تخصصی در موضوعات مختلف با حضور کارشناسان و فعالان حوزه مرتبط  با آن موضوع است.
 
به گزارش افتانا، نمایشگاه الکامپ در نخستین روز خود با برگزاری پنج پنل تخصصی با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف، میزبان علاقه‌مندان بوده است.
 
پنل «از گاراژداری تالست مایل دلیوری: راهی که لجستیک کرد» در حوزه لجستیک و پنل «پکیج فروش‌های اینستاگرام؛ صنعت آموزش آنلاین را از آن خود کرده‌اند؟!» در حوزه آموزش، پنل «اکوسیستمی که همه را غافلگیر کرد!» در حوزه رمزارز و پنل «همچنان چهار قفله؟!» در حوزه سلامت صبح روز چهارم تیرماه ۱۴۰۲برگزار شدند.
 
پنل «نقش نوآوران در آینده ایران» هم در حوزه نوآوران ایران  از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ امروز برگزار می‌شود.
 
در ادامه این نشست‌ها، روز ۵ تیرماه ۱۴۰۲، دومین روز نمایشگاه الکامپ بیست‌وششم نیز با پنل «آیا واقعا همه چیز در تهران جمع شده؟!» ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰ صبح آغاز می‌شود. «استارتاپ‌های سفر: داستان‌های موفقیت به سبک گردشگری» از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح و «وام‌های خرد: خیزش یک بازار بزرگ» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.
 
«پی‌اس‌پی و اصلاح نظام کارمزد» در حوزه کارمزدها از ساعت۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح، «بانکداری باز و مسیرهای تحقق آن» در حوزه هوش مصنوعی از ساعت ۱۱ تا ۱۲، « آیا واقعا پول هست؟» در حوزه سرمایه‌گذاری از ساعت ۱۲ تا ۱۳، «فراز و فرود یک رابطه: صنعت آی‌تی و اکوسیستم استارتاپی» در حوزه صنفی و «در حسرت سیمرغ شدن» در حوزه تشکل‌های صنفی و اکوسیستم از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ نیز پنل‌های تخصصی 6 تیرماه 1402، سومین روز نمایشگاه الکامپ هستند.
 
«این سقف شیشه‌ای است یا بتنی؟» در حوزه زنان و اکوسیستم نوآوری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح، «چه کسی حواسش به مشتری است؟» در حوزه بهبود تجربه مشتریان از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح، «فرصت بازی از دست رفت» در حوزه صنعت بازی و بازی‌سازی از ساعت ۱۲ تا ۱۳ ظهر، « اقتصاد نوآوری و فرصت‌های آن برای آینده ایران» در حوزه اکوسیستم نوآوری از ساعت۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بعد‌از ظهر و «اینترنت و همه داشته‌های ما» در حوزه زیرساخت و اینترنت از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ عصر، پنل‌های تخصصی آخرین روز نمایشگاه الکامپ خواهندبود.

الکامپ ۲۶ با تمرکز بر محتوا، دو استیج برای سخنرانی‌ها و پنل‌ها و یک استودیو برای مصاحبه‌های رودررو برنامه‌ریزی کرده است که در روزهای نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 15 عصر برپا هستند می‌توانید در پخش زنده استیج الکامپ یک، پخش زنده استیج الکامپ دو  و پخش زنده استودیو الکامپ به تماشای آنلاین این نشست‌ها بنشینید.
 
این نمایشگاه از امروز کار خود را آغاز کرده و تا هفتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهدبود.
کد مطلب : 21012
https://aftana.ir/vdcf0xd0.w6dyyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی