شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 11 May 2024
جالب است ۰
ویژه‌نامه الکامپ با گفت‌و‌گوهایی در زمینه الکامپ و مقالاتی درباره جدیدترین موضوعات دنیای فناوری منتشر شد.
ویژه‌نامه الکامپ با گفت‌و‌گوهایی در زمینه الکامپ و مقالاتی درباره جدیدترین موضوعات دنیای فناوری منتشر شد.
 
به گزارش افتانا، نشریه تکفا ویژه‌نامه الکامپ خود را با گفت‌و‌گوهایی در زمینه الکامپ و مقالاتی درباره جدیدترین موضوعات دنیای فناوری منتشر کرد.
 
سرمقاله این نشریه توسط امیرحسین سعیدی نائینی با عنوان «طلب یاری» نوشته شده است و در ادامه گفت‌وگوهایی با سید حسن هاشمی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، صادق فرامرزی، قائم مقام سازمان نصر و مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، آزاد معروفی، دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و کاظم آیت‌اللهی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان پیرامون الکامپ و نمایشگاه این دوره آمده‌است.
 
در بخش کسب‌وکار به آینده‌پژوهی و الزمات دگردیسی در استراتژ‌ی‌های مدیریت، بررسی دلایل اهمیت اقتصاد رفتاری پرداخته شده‌است  و در بخش فناوری فرهنگ، تاثیر هوش مصنوعی بر تحول کسب‌وکارها، اهمیت نیروی انسانی در امنیت سایبری سازمان، چگونگی ارزیابی مجدد راهبرد امنیتی در قالب چند مقاله بررسی شدند و  در بخش چشم‌انداز نیز نگاهی انداخته شد به موضوعات تحول دیجیتال، نوآوری برافکن و دفاتر کاری آینده و اینکه دنیای کسب‌وکار منتظر چه چیزهایی خواهد بود. در پایان نیز مطلبی با عنوان «مقدمه‌ای بر شناخت اکوسیستم امنیت سایبری کشور» آمده است که در آن به بررسی این موضوع پرداخته شده‌است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نسخه فیزیکی نشریه تکفا، ویژه نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، به غرفه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه الکامپ واقع در سالن 31B غرفه ۶۴۲ مراجعه کنند.
کد مطلب : 21011
https://aftana.ir/vdcez78w.jh8zzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی