دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
اینستاگرام هم‌زمان با ظهور رقبای جدیدی مثل BeReal، در تلاش است با قابلیت‌هایی جدید با آن‌ها مقابله کند.
منبع : Business Insider
اینستاگرام هم‌زمان با ظهور رقبای جدیدی مثل BeReal، در تلاش است با قابلیت‌هایی جدید با آن‌ها مقابله کند.
 
به گزارش افتانا، اینستاگرام باید نگران شبکه‌های اجتماعی دیگر باشد. نسل جدیدی از برنامه‌ها همواره راه‌اندازی می‌شوند و گاهی اوقات حتی بهتر از اینستاگرام عمل می‌کنند.
 
برای مثال، Lapse را در نظر بگیرید. این اپلیکیشنِ اشتراک‌گذاری عکس در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) در صدر جدول اپ استور اپل، سازنده گوشی آیفون، قرار گرفت و همچنان محبوب است. موضوع آن ساده است: با استفاده از برنامه مانند دوربین یک‌بارمصرف با گوشی عکس بگیرید و منتظر بمانید تا تصویر ظاهر شود. سپس، عکس‌های خود را در فهرست‌بندی خودکار آلبوم عکس‌ها فهرست کنید.
 
عکس‌های آلبومی پشت‌هم در یک پست پدیده‌ی منحصربه‌فرد اینستاگرامی هستند. محبوبیت آن‌ها به این دلیل بود که عکس‌ها نباید بی‌عیب می‌بودند یا زیاد دست‌کاری می‌شدند. این قابیلت برای احساس واقعی‌تر‌بودن اینستاگرام ایجاد شد.
 
Lapse یکی از چندین برنامه‌ی نسبتاً جدید است که کامًلا از فشاری که اینستاگرام به کاربران ایجاد می‌کند، انتقاد می‌کند. در توضیح فروشگاه اپلیکیشن Lapse آمده است: «Lapse برای دوستان است نه برای دنبال‌کنندگان».
 
برنامه‌های زیادی از BeReal گرفته تا Amo که به‌تازگی تیم فرانسوی Zenly، توسعه‌دهنده‌ی اسنپ چت، آن را راه‌اندازی کرده است، همگی برای جایگزینی اینستاگرام آمده‌اند. این برنامه‌های جدید به‌دلیل حس ناخوشایندی که اینستاگرام براثر مقایسه‌ی کاربران روزمره و افراد مشهور به‌وجود می‌آورد، استفاده می‌شوند.
 
در توضیح فروشگاه اپلیکیشن Amo آمده است: «شما چیزی بیش از یک عکس پروفایل و تعدادی از عکس‌های ویرایش‌شده هستید. به Amo خوش آمدید. فقط دوستان.»
 
به‌نظر می‌رسد اینستاگرام متوجه این موضوع شده است. در چند ماه گذشته، اینستاگرام چندین ویژگی را آزمایش و ارائه کرده است تا ما را به دوستان خود نزدیک‌تر کند.
 
در اوایل این ماه، اینستاگرام ویژگی Close Friends را گسترش داد که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوا را برای تعداد دنبال‌کنندگان محدودتری نمایش دهند. برای کاربرانی که چندین حساب اینستاگرام برای اهداف یا مخاطبان مختلف دارند، این موضوع بسیار بزرگی است. شما می‌توانید عکس‌های خود را مستقیماً در صفحه‌ی شخصی خود پست کنید تا فقط دوستان نزدیکتان بتوانند آن‌ها را ببینند.
 
یکی از سخن‌گویان متا تأیید کرد که اینستاگرام در حال کار روی دو ویژگی جدیدی است که می‌تواند برخی از برنامه‌های جدید را به حاشیه براند. به‌نظر می‌رسد یکی از آن‌ها «Your Space» نامیده می‌شود و فضای خصوصی در صفحه‌ی عمومی شما خواهد بود.
 
دومین ویژگی جدید به روزهای فیس‌بوک درمقابل مای‌اسپیس بازمی‌گردد. این ویژگی دیواری برای اینستاگرام است که به دنبال‌کنندگان امکان می‌دهد تا یادداشت‌های متنی را در صفحه‌ی کاربر بگذارند.
کد مطلب : 21685
https://aftana.ir/vdcbs0b5.rhb8wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی