يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
اینستاگرام با مجموعه‌ای کامل از فیلترهای جدید، می‌خواهد شما را از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و فیلم بی‌نیاز کند.
منبع : Facebook
اینستاگرام با مجموعه‌ای کامل از فیلترهای جدید، می‌خواهد شما را از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و فیلم بی‌نیاز کند.
 
به گزارش افتانا، اینستاگرام در طول این سال‌ها تغییرات زیادی تجربه کرده است، به خصوص وقتی صحبت از روش‌هایی باشد که با آن بتوانیم محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و مخاطبان‌مان را گروه‌بندی کنیم.
 
متا تمرکز خود را به ابزارهای خلاقانه‌اش بازگردانده و ویژگی‌های متعددی را به اپلیکیشن‌هایش اضافه کرده است که از بین آن‌‌ها می‌توان به فیلترهای جدید اینستاگرام اشاره کرد.
 
این به‌روزرسانی‌ها انتخاب طراحی‌های ظاهری مختلف برای پست‌ها را آسان‌تر می‌کند. مثل همیشه می‌توان شدت هر فیلتر را با یک اسلایدر تنظیم کرد. برای اولین‌بار، برخی از این فیلترها مانند زاویه‌ی‌ عریض و موجی به‌ جای تغییر رنگ و تن، تغییرات قابل‌توجهی در تصاویر اصلی شما ایجاد می‌کنند.
 
موارد دیگری مانند Color Leak و Zoom Blur نیز وجود دارند که به‌نظر می‌رسد کاربران VSCO و Picsart و اپلیکیشن‌های دیگر را هدف قرار داده‌ است؛ اینستاگرام به وضوح در تلاش است تا دامنه‌ی فیلترهای خود را گسترش دهد تا برای ویرایش‌هایی که می‌خواهید انجام دهید، نیازی به رفتن به اپلیکیشن‌های دیگر نداشته باشید. برخی از این فیلترهای جدید عبارتنداز Fade و Simple و Boost.
 
به‌روزرسانی‌های جدید همچنین شامل چندین بهبود برای ریلز هستند. اینستاگرام می‌گوید درحال آزمایش قابلیت مقیاس‌دهی، کراپ و چرخاندن تک تک کلیپ‌ها است و به زودی دکمه‌های Undo و Redo را به این برنامه اضافه خواهد کرد.
 
متا گفت: «ما همچنین ۱۰ صدای جدید تبدیل متن انگلیسی به گفتار را اضافه کردیم که در کشورهای منتخب دردسترس هستند. به‌علاوه چند فونت جدید با طرح‌های اختیاری برای خوانایی بهتر وجود دارد.»
 
شاید جالب‌ترین نکته این باشد که اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت ایجاد استیکرهای سفارشی از عکس‌ها و ویدیوهای خودتان در گالری گوشی یا از عکس‌ها و ویدیوهای تأیید شده است.
 
متا می‌گوید که این ویژگی، از یادگیری مبتنی بر هوش‌مصنوعی استفاده می‌کند، اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه‌ی استفاده از آن درحال حاضر وجود ندارد.
 
سایر تغییرات شامل نمایش ساده‌تر پیش‌نویس‌ها، دسترسی سریع‌تر به صفحه‌ی فایل صوتی در ریلز و نمایش داده‌های بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا است. در رابطه‌با مورد دوم، اینستاگرام می‌گوید: «طی ماه‌های آینده، ما این قابلیت را برای سازندگان منتشر می‌کنیم تا به صورت لحظه‌ به‌ لحظه ببینند چند نفر درحال تماشای ریلز هستند.»
 
اینستاگرام درکنار همه‌ی این‌ ویژگی‌ها به تازگی قابلیتی معرفی کرد که به کمک آن می‌توانید پست‌ها را صرفاً برای کاربران حاضر در فهرست دوستان نزدیک یا Close Friends در فید اصلی به‌نمایش دربیاورید.
کد مطلب : 21643
https://aftana.ir/vdcfmvd0.w6dyjagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی