پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 9 May 2024
جالب است ۰
متا با انتشار به‌روزرسانی، امکان حذف اکانت تردز بدون نیاز به حذف حساب اینستاگرام را به‌همراه چند تغییر دیگر دردسترس کاربران قرار داد.
متا با انتشار به‌روزرسانی، امکان حذف اکانت تردز بدون نیاز به حذف حساب اینستاگرام را به‌همراه چند تغییر دیگر دردسترس کاربران قرار داد.
 
به گزارش افتانا، متا همچنان در تلاش است مشکلات تردز و ادغام بیش‌ازحد این شبکه‌ی اجتماعی با اینستاگرام را رفع کند. آدام موسری اعلام کرد کاربران تردز اکنون می‌توانند اکانت‌های خود را بدون حذف حساب اینستاگرام، حذف کنند.
 
برای حذف پروفایل تردز، باید ازطریق برنامه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی به مسیر Settings -> Account -> Delete or deactivate profile بروید.
 
امکان حذف مجزای حساب کاربری تردز، یکی از قابلیت‌هایی بود که افراد از زمان تأسیس این شبکه‌ی اجتماعی از متا درخواست کرده بودند و بسیاری از کاربران به‌دلیل عدم امکان حذف اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام، واقعاً ناامید شدند.
 
به‌روزرسانی جدید متا این امکان را در اختیار کاربران تردز قرار می‌دهد تا از نمایش پست‌های خود در خوراک خبری اصلی اینستاگرام و فیسبوک جلوگیری کنند.
 
با وجود اعمال تغییرات جدید، تردز و اینستاگرام هنوز بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و برای عضویت اولیه در تردز به حساب کاربری اینستاگرام نیاز دارید. تردز همچنین از حضور کاربران اینستاگرام برای ارائه‌ی توصیه‌ها و سایر قابلیت‌ها بهره می‌برد.
 
درحالی‌که بعید به‌نظر می‌رسد اینستاگرام و تردز به‌طور کامل از یکدیگر جدا شوند، دلیلی وجود دارد که امیدوار باشیم تردز درنهایت مستقل‌تر به فعالیت خود ادامه دهد. متا اعلام کرده است این پلتفرم را با ActivityPub سازگار خواهد کرد؛ استاندارد منبع‌بازی که کاربران می‌توانند با حساب هر شبکه‌ی اجتماعی سازگار با آن، در سایر پلتفرم‌های اجتماعی فعالیت داشته باشند؛ به‌عنوان مثال درحال‌حاضر Mastodon از این فناوری پشتیبانی می‌کند.
 
کد مطلب : 21634
https://aftana.ir/vdcfjvd0.w6dymagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی