سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ , 22 Oct 2024
تعداد نظر۲
جالب است ۰
توسط مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات

پیش ثبت نام الکامپ هجدهم آغاز شد + تکمیلی

اختصاصی افتانا
مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ هجدهم را آغاز کرد.
مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ هجدهم را آغاز کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت اطلاعات)، این تشکل که پس از کشمکش های بسیار به عنوان برگزارکننده هجدهمین نمایشگاه الکامپ معرفی شده است، با راه اندازی این وب سایت متقاضیان را به انجام پیش ثبت نام فراخوانده است.

براساس این گزارش، سایت مذکور که تا زمان آماده سازی این خبر حاوی هیچگونه اطلاعات خاصی و یا فرم های ثبت نام نیست، قرار است پاسخگوی متقاضیان حضور در تنها نمایشگاه فراگیر صنف فناوری اطلاعات باشد.

ضمن آنکه پیش از این برخی شرکت ها با ارسال فرم پیش ثبت نام از طریق، به نوعی روند پیش ثبت نام را طی نموده بودند که اطلاع خاصی در تکمیل فرآیند پیش ثبت نام در وب سایت به آنان نیز داده نشده است.

گفتنی است براساس تقویم اعلامی شرکت نمایشگاه ها، الکامپ هجدهم از یکشنبه 19 آذرماه تا چهارشنبه 22 آذرماه 1391 (نهم تا 12دسامبر 2012) به مدت چهار روز برپا خواهد بود.

مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز با تلفن های ۸۸۴۱۱۹۱۴ ، ۸۸۴۱۲۰۵۳ و ۸۸۴۱۱۹۰۷ پاسخگوی مراجعان خواهد بود. 

خبر تکمیلی:
هم اکنون و با کلیک بروی لینک ثبت نام در بالای صفحه متقاضیان می توانند نسبت به ارسال درخواست غرفه های ریالی اقدام کنند. شرکت هایی که ترکیبی از غرفه های ریالی و ارزی دارند نیز لازم است مجددا همین مراحل را در بخش انگلیسی سایت انجام دهند.
گفتنی است یکی از انتقادات همیشگی سازمان نظام صنفی رایانه ای نسبت به روند اجرایی الکامپ همین مسئله ارزی-ریالی غرفه ها بوده است که تاکنون توجهی به آن نشده است. ضمن آنکه با افزایش شدید بهای ارز ، مشخص نیست که چه تعدادی از شرکت ها توانایی پرداخت مبلغ  یورویی به ازای هر متر مربع را دارند.
کد مطلب : 3593
https://aftana.ir/vdcb.9bfurhbsfiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ali
به علت ارزی بودن ثبت نام نمایندگی های شرکت های خارجی و کساد بودن بازار کامپیوتر احتمالا امسال مشارکت خیلی کمتر از سال قبل می باشد.
رضا
سلام
لطفاً آدرس سایت الکامپ را در بین نوشته اعلام نمایید
با تشکر