جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ , 5 Jul 2024
جالب است ۰
معاون فنی آکادمی راوین، تأکید می‌کند که آگاهی‌رسانی امنیت سایبری برای صنایع مختلف و ارائه خدمات مشاوره‌ای، بخشی از رسالت جدید این آکادمی است.
 معاون فنی آکادمی راوین، تأکید می‌کند که آگاهی‌رسانی امنیت سایبری برای صنایع مختلف و ارائه خدمات مشاوره‌ای، بخشی از رسالت جدید این آکادمی است.
 
به گزارش افتانا، آکادمی راوین یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ 1403 است. مهدی میرسلطانی، معاون فنی آکادمی راوین می‌گوید: رویکرد راوین آوردن علم نوین امنیت سایبری که در دنیا به دو شاخه آفندی و پدافندی شناخته می‌شود  به بازار امنیت سایبری ایران است تا از دوره‌های پایه تا خبره در این دو شاخه به آموزش کاربران بپردازد.
 
او درباره ماهیت کار در راوین توضیح می‌دهد: ما به دنبال پرورش و تربیت نیروی متخصص در حوزه امنیت سایبری هستیم و در دو سال گذشته سرویس جدیدی را ارائه می‌دهیم که کمی فضای آموزشی‌ ما تغییر کرده و رسالت جدیدی در زمینه آگاهی‌رسانی امنیت سایبری را تعریف کردیم و در حال ارائه آن هستیم. آگاهی‌رسانی امنیت سایبری برای کل بدنه سازمان انجام می‌شود. مدیران، کاربران آی‌تی  و کاربران غیر آی‌تی طی این دوره تحت آموزش قرار می‌گیرند و سرفصل‌های مبتنی بر چگونگی هک شدن و راهکارهایی برای هک نشدن به آنها  ارائه داده می‌شود.
 
او ادامه می‌دهد: ما این کار را برای صنایع مختلف به طور تخصصی انجام می‌دهیم. آگاهی‌رسانی حوزه ارتباطی، آگاهی‌رسانی حوزه زیرساخت‌های حیاتی، آگاهی‌رسانی حوزه‌های صنعتی و بهداشت و درمان و شاخه‌های مختلف. در کنار این‌ها هم به صورت مشاوره‌ای برای سازمان‌ها خدمات امنیت سایبری را ارائه می‌دهیم و به عنوان ناظر پروژه‌های امنیت سایبری به سازمان ارائه خدمت می‌کنیم.
 
کد مطلب : 22291
https://aftana.ir/vdcfy0d0.w6d01agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی