پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ , 4 Jul 2024
جالب است ۰
مدیر گروه امنیت شبکه شرکت امن افزار گستر شریف در الکامپ

اپراتور امنیت امن افزار یک بازوی توانمند برای ارتقای امنیت سازمان‌ها می‌شود

مدیر گروه امنیت شبکه شرکت امن افزار گستر شریف، از نوآوری‌های جدید و محصولات بومی این شرکت می‌گوید و به معرفی اولین اپراتور امنیتی کشور برای سازمان‌های بزرگ می‌پردازد.
مدیر گروه امنیت شبکه شرکت امن افزار گستر شریف، از نوآوری‌های جدید و محصولات بومی این شرکت می‌گوید و به معرفی اولین اپراتور امنیتی کشور برای سازمان‌های بزرگ می‌پردازد.
 
به گزارش افتانا، امین ترابی، مدیر گروه امنیت شبکه شرکت امن افزار گستر شریف که در نمایشگاه الکامپ حضور دارد، می‌گوید: این شرکت  ۲۱ سال است که در زمینه تولید محصولات و ارائه راه‌حل‌های امنیتی شروع به کار کرده و  در این مدت محصولات خود را گسترش داده است.
 
او می‌افزاید: این شرکت با تولید فایروال بومی با عنوان پارس‌گیت شروع به کار کرد و  بعد از آن محصولات خود را گسترش داد. در حوزه خدمات هم به یک توتال سولوشنی در راستای تحقق اهداف خدمات امنیتی رسیده است که شامل خدمات ارزیابی امنیتی، مقاوم‌سازی، پن‌تست، ISMS و همین‌طور تولید محصول بومی SIEM و راهبری مرکز SOC است و همه گواهی‌های لازم در این حوزه را هم دارد.
 
ترابی می‌گوید: در این نمایشگاه، محصولات و خدمات شرکت به‌طور کامل برای بازدیدکنندگان تشریح می‌شود. یکی از کارهایی که شرکت امن افزار با همکاری افتا و خیلی بخش‌های بالا دستی انجام می‌دهد و خیلی جدید است، مقوله اپراتور امنیت است که برای سازمان‌های بزرگ یا وزارتخانه‌ها و یا سازمان‌هایی که شعبات شهرستان دارند و در کل کشور پراکنده هستند، مناسب است. اپراتور امنیت می‌تواند به عنوان یک بازوی امنیتی انواع محصولات امنیتی داخلی چه خارجی، خدمات و مشاوره‌های امنیتی و ... را برای سازمان انجام بدهد. این برای اولین بار هست در کشور توسط ما ارائه شده و در واقع این کاری است که  اواخر سال 1402 کلید خورده و اکنون قدم‌های اولیه آن برای برخی از مشتریانمان برداشته شد. امن افزار حضور خیلی پررنگی در محل مشتری دارد و کار خود را صرفاً فروش فایروال یا خدمت نمی‌داند بلکه به عنوان بازوی امنیتی و نیز ارائه یک سری مشاوره‌‌ها  به کارفرماها برای برگزاری مناقصات یا هر کاری که در حوزه امنیت نیاز به آن داشته باشند در کنار مشتریان خود حاضر است..
 
کد مطلب : 22290
https://aftana.ir/vdce7w8w.jh8woi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی