چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ , 3 Jul 2024
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت ICTN از به‌روزرسانی‌های جدید و مزایای راهکارهای روز برای سازمان‌ها سخن می‌گوید و تأکید می‌کند که نقطه تمایز ICTN، هنر پشتیبانی و فروش اثربخش است.
مدیرعامل شرکت ICTN از به‌روزرسانی‌های جدید و مزایای راهکارهای روز برای سازمان‌ها سخن می‌گوید و تأکید می‌کند که نقطه تمایز ICTN، هنر پشتیبانی و فروش اثربخش است.


به گزارش افتانا، سید جعفر موسوی، مدیرعامل شرکت ICTN، که درسالن 6 نمایشگاه الکامپ حضور دارند و امسال پس از حدود 5 دوره غیبت در این نمایشگاه شرکت کرده‌است، می‌گوید: ما ارائه‌دهنده تجهیزات و راهکارهای ذخیره‌سازی اطلاعات پردازش اطلاعات پشتیبان‌گیری از اطلاعات و امنیت اطلاعات هستیم.  در این راستا محصولات معتبر بین‌المللی مرتبط با امنیت شبکه، تجهیزات ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات را در داخل کشور عرضه می‌کنیم.
 
او ادامه می‌دهد: در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای این شرکت‌های معتبر جهانی و  تازه‌ترین به‌روزرسانی‌ها و ارتقاهای آنها را عرضه کرده‌ایم و تیم فنی ما کاربردها و مزایای آنها را به مشتریان و بازدیدکنندگان از غرفه  توضیح می‌دهند تا میزان اثربخشی این تجهیزات و این راهکارها در سازمان‌ها به طور کامل شفاف شود.
 
موسوی می‌گوید: این شرکت مفتخر است که ۲۲ سال سابقه ارائه راهکارهای روز دنیا را به مشتریان دارد و توانسته‌است رضایتمندی جمع کثیری از مشتریان را در کارنامه خود داشته‌باشد. نقطه تمایز ما از سایر رقبایمان شاید هنر پشتیبانی باشد. در حقیقت در ارائه راهکارهای فنی و سولوشن‌های کارآمد و اثربخش برای مشتریان است. ما به فروش اثربخش پایبندیم و باید آنچه که به مشتری ارائه می‌دهیم گزینه‌های مورد نیاز سازمانش را پوشش دهد.
 
او می‌افزاید: نمایشگاه فرصت خوبی است که با مشتریان و یا مشتریان بالقوه خود در نمایشگاه راجع به راهکارهایی که داریم از نزدیک ارتباط برقرار کنیم تا سپس با حضور در سازمان‌شان بتوانیم  راهکار مختص خودشان را به آنها ارائه دهیم. نمایشگاه امسال به نظر می‌رسد که به لحاظ  سالن و غرفه‌آرایی و حضور شرکت‌ها بهبود پیدا کرده و شکل حرفه‌ای‌تری به خود گرفته‌است.
 
کد مطلب : 22288
https://aftana.ir/vdcbw5b5.rhb5wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی