شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
جالب است ۰
قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رجاء در الکامپ

اعتمادسازی با ارائه خدمات و محصولات قابل اتکا برای ما مهم است

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رجاء، این شرکت به دنبال ایجاد اعتماد و قابل اتکا بودن محصولات و خدمات خود برای مشتریان است
به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رجاء، این شرکت به دنبال ایجاد اعتماد و قابل اتکا بودن محصولات و خدمات خود برای مشتریان است.
 
به گزارش افتانا، مهندس رحمانی در نمایشگاه الکامپ از سامانه جدید رجاء که چالش‌های سرویس‌های اینترنتی را مشخص می‌کند و از مزایای آن گفت. رحمانی، قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رجاء، که یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ نیز بود گفت: یکی از محصولات جدید ما سامانه‌ای است که چالش‌های سرویس‌های اینترنتی را مشخص می‌کند و به نمایش می‌گذارد‌  و از کاربرد‌ها و مزایای این سامانه گزارش ضعیف بودن امنیت گواهی SSL،  ضعف میزبان وب در پاسخگویی و سرعت لود پایین در مناطق مختلف کشور است. این سامانه همچنین قادر است قطعی‌های کوتاه‌مدت از چند ثانیه تا چند دقیقه را گزارش بدهد.
 
وی درباره برنامه‌های آتی این شرکت توضیح داد: ما همچنین ارائه‌دهنده محصولات بومی سامانه آنتی فیشینگ، RAJA –XDR، سامانه تشخیص نفوذ صنعتی IIDS، سامانه جلوگیری از نشت اطلاعات DLP و سامانه مدیریت دسترسی‌های ویژه PAM نیز هستیم. ما در رجاء قصد داریم در کنار نوآوری به توسعه محصولات خود و به‌روزرسانی‌های لازم آنها بپردازیم و چشم‌انداز ما در زمینه توسعه منابع انسانی این است که از حدود 80 نفر پرسنل به حدود 200 نفر نیروی انسانی برسیم.  
 
او درباره چالش نیروهای انسانی متخصص به‌ویژه امنیت سایبری گفت: به نظر می‌رسد مقایسه سطح درآمد  این حوزه تخصصی در داخل با خارج از کشور باعث ترغیب این نیروها برای همکاری با شرکت‌های خارجی شده است و این موضوعی است که امروزه همه کشور در مورد نیروی انسانی شاهد آن هستند.
 
قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رجاء در پایان گفت: رجاء شرکتی است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. گروه رجـاء شامل شرکت‌های فناوری اطلاعات رجـاء، توسعه سرمایه‌گذاری رجاء و دانشگاه رجاء در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل خدمات مختلف زیرساخت و امنیت، تولید و فروش انواع نرم افزارهای بانکی، صنعتی و خدمات متنوع دیگر در این حوزه مشغول به فعالیت است. شرکت فناوری اطلاعات رجاء با تکیه بر دانش روز و کادری مجرب توانسته در عرصه IT پیشتاز در سطح کشور باشد و در این مدت به‌دلیل موفقیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان سازمانی خود به‌ویژه مشاوره و ارائه محصولات در زیرساخت مالی و اقتصادی کشور مانند بانک‌ها توانست جایگاه خوبی پیدا کند که نتیجه قابل اعتماد بودن و قابل اتکا بودن محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهیم.
 
 
کد مطلب : 22294
https://aftana.ir/vdci5rar.t1ar32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی