چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ , 18 Sep 2024
جالب است ۰
در آستانه برگزاری کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران

نشست هم‌اندیشی مشترک انجمن رمز و انجمن صنفی صنعت افتا برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی مشترک انجمن رمز ایران و انجمن صنفی صنعت افتا، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
نشست هم‌اندیشی مشترک انجمن رمز ایران و انجمن صنفی صنعت افتا، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
 
به گزارش افتانا، در آستانه برگزاری بیست‌و یکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران، نشست هم اندیشی مشترک انجمن رمز ایران و انجمن صنفی صنعت افتا، ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در سالن همایش سازمان جهاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
 
در این نشست، علاوه بر  معرفی رئوس کلی برنامه‌های بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن به عنوان هدف اصلی، نسبت به معرفی ضرورت‌ها و فرصت‌های همکاری دو انجمن بحث و تبادل نظر خواهد شد که دکتر صادق دری نوگورانی و مهندس محمداحسان حمیدیا به ارائه مطالبی خواهند پرداخت.
 
همچنین با توجه به ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان در حوزه اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در یک گفت‌وگوی آزاد، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی برای کمک به حل مسائل و چالش‌های مالیاتی صنعت افتا به بحث گذاشته می‌شود و دکتر ابوالفضل باقری، مدیر شبکه ملی  سیاست‌پژوهی علم، فناوری و نوآوری در این مورد صحبت خواهد کرد.

 
لازم به ذکر است که بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران روزهای 25 و 26 مهرماه 1403 برگزار خواهدشد.
 
 
کد مطلب : 22444
https://aftana.ir/vdcfjjd0.w6d0jagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی