شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
تعدادی از شرکت‌های امنیت فناوری اطلاعات در الکامپ ۱۴۰۲ حضور دارند تا ضمن معرفی محصولات و خدمات خود از تازه‌‌ترین تولیدات و خدمات خود در این زمینه رونمایی کنند.
تعدادی از شرکت‌های امنیت فناوری اطلاعات در الکامپ ۱۴۰۲ حضور دارند تا ضمن معرفی محصولات و خدمات خود از تازه‌‌ترین تولیدات و خدمات خود در این زمینه رونمایی کنند.
 
به گزارش افتانا، بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ کار خود را آغاز کرد و تا هفتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.  اگر به دنبال راهکارهای امنیت سایبری، امنیت شبکه، حفاظت از داده‌ها و اطلاعات و خدمات مرتبط با این حوزه در الکامپ هستید بیشتر آنها را در سالن ۶ پیدا خواهید کرد.
 
شرکت‌ نرم‌افزاری امن‌پرداز که با محصول آنتی‌ویروس پادویش خود شناخته می‌شود و نامی آشنا در زمینه توسعه‌ نرم‌افزار، ارائه‌ خدمات امنیت اطلاعات و مشاوره است در غرفه ۲۳۲ سالن ۶ حضور دارد.  
 
شرکت امن‌پردازان کویر(APK)  نیز که با شعار «حس خوب اعتماد»، رسالت خود را «ایجاد سازمان امن با تکیه بر استانداردهای جهانی» تعریف کرده و محصولاتی نظیر فایروال برنامه‌های تحت وب، سامانه دسترسی به اینترنت امن، سامانه مدیریت وقایع و امنیت اطلاعات، سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات بومی و مرکز تحلیل و نیز به اشتراک‌گذاری اطلاعات رخدادهای امنیتی را ارائه کرده‌است در غرفه ۲۴۲ سالن ۶ مستقر است.
 
شرکت بهین‌راهکار نیز ازجمله شرکت‌های امنیتی شناخته‌شده در کشور است که در غرفه ۲۴۰ مستقر شده‌است. این مجموعه عمدتا با راه‌اندازی مراکز عملیات امنیت (SOC) و سامانه کورلاگ (CoreLog SIEM) شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر با توجه به رویکرد ارائه راهکارهای جامع، محصولات خانواده CoreSolution و نیز خدمات ایجاد مراکز عملیات یکپارچه (UOC) در لیست فعالیت‌های این شرکت قرار گرفته است.
 
شرکت پیام‌پرداز را هم در غرفه ۲۳۴ این سالن پیدا خواهید کرد. شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌‌پرداز با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه امنیت اطلاعات و ارتباطات با ترکیبی از  پژوهشگران و کارشناسان رمزنگاری و امنیت اطلاعات فعالیت می‌کند. درحال حاضر دامنه فعالیت شرکت پیام‌پرداز، تمامی حوزه‌های مشاوره، طراحی و اجرا را در برگرفته و از طرح‌های پژوهشی همچون طراحی و تحلیل الگوریتم‌های رمزنگاری تا پروژه‌های پیاده‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گسترش یافته است.
 
در غرفه ۲۲۴، سری به شرکت پیشتازان فناور پانا بزنید که در زمینه پخش و ارائه محصولات دیجیتالی و الکترونیکی با هدف عرضه محصولات امنیتی باکیفیت و با نازل‌ترین قیمت به مشتریانش، فعالیت می‌کند.
 
شرکت توسعه امن کیان (تاکیان) در غرفه ۲۱۴ مستقر شده‌است. این شرکت دانش‌بنیان، با اتکا بر سال‌ها تجربه و سابقه علمی اقدام به عرضه محصولات تولیدی خود به سازمان‌های ایرانی می‌کند و تاکنون بیش از ۱۰ محصول مختلف در حوزه امنیت شبکه و فناوری اطلاعات متناسب با نیاز این بازار و با هدف امن‌سازی بومی و کاهش وابستگی به محصولات وارداتی برای زیرساخت‌های حیاتی فناوری اطلاعات کشور طراحی و تولید کرده است.
 
شرکت امید ژرف‌نگر هم در غرفه ۲۰۸ حضور دارد. این شرکت در زمينه مشـــــاوره، طراحی، آموزش و اجرای سیستم‌های نرم‌افزاری و شبكه‌های گســترده آغاز  به‌کار کرده و با همکاری شــركت‌های بين‌المللی موفق به ارائه راه‌حل‌های فنی در شبكه‌های ملی و استانی شده‌است و توسعه بومی فناوری SD-WAN و بزرگ‌ترین مدیریت پروژه NOC را در کارنامه خود دارد.
 
شرکت سپهر انفورماتیک درخشان را در غرفه ۲۰۴ خواهید یافت. این شرکت در زمینه سیستم‌های صدور کارت‌های شناسایی، اعتباری، هوشمند و تردد فعالیت می‌کند و در این راستا، پروژه‌های بزرگ ملی را در وزارتخانه‌ها، نهادها، فرودگاه‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، انجمن‌ها، کارخانجات بزرگ صنعتی، بیمارستان‌ها و هتل‌های کشور انجام داده‌است.
 
شرکت آرکپچا که در غرفه ۲۱۸ حضور دارد، یک استارتاپ در حوزه امنیت سایبری است که کار خود را از سال ۱۳۹۹ و با هدف ایجاد امنیت برای کسب‌وکارهای آنلاین آغاز کرده است. شرکت یوآیدی هم یک شرکت فعال در زمینه ارائه محصولات و خدمات احراز هویت دیجیتال است که آن را در غرفه ۲۰۸ این سالن پیدا می‌کنید.
 
اما اگر به دنبال شرکت‌های امنیت سایبری هستید به جز سالن ۶ نمایشگاه به سالن ۳۸ نیز سر بزنید که گروه دوران در غرفه ۸۴۴ آن مستقر شده‌است. این شرکت، فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید و ارائه نرم‌افزار‌ها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب هشت گروه و AI، Portal،VoIP، Network، Hardware Equipment & Software Licensinf، ERP، و Telecom دارد.
 
همچنین در غرفه ۴۵۶/۱ سالن ۸-۹ به شرکت پیشتازان صنعت فراز ارتباط تعلق گرفته که در حوزه طراحی، تولید محصولات الکترونیک و مخابرات، تحقيق و توسعه، پیاده‌سازی و اجراي پروژه‌هاي مختلف ارتباطی و راديويي فعال است.
 
شرکت دانش‌بنیان امنیت سایبری سورین نیز در غرفه ۶۱۰ سالن 31B مستقر شده‌است. شرکت فناوری راه نو سورین، خدمات مرتبط با مرکز عملیات امنیت (SOC) و خدمات آگاهی‌رسانی امنیتی ارائه می‌دهد.
 
با پرونده ویژه افتانا با عنوان الکامپ ۱۴۰۲ همراه باشید و گزارش‌های ما را از این نمایشگاه دنبال کنید.
کد مطلب : 21008
https://aftana.ir/vdcaawnu.49n6w15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی