جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
الکامپ ۲۰۲۳ شرکت‌های مختلفی را در زمینه‌های گوناگون سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، رایانش ابری، هوش مصنوعی، امنیت و ... گردهم آورده‌است.
الکامپ ۲۰۲۳ شرکت‌های مختلفی را در زمینه‌های گوناگون سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، رایانش ابری، هوش مصنوعی، امنیت و ... گردهم آورده‌است.
 
به گزارش افتانا، بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ در حالی کار خود را آغاز می‌کند که انتظار می‌رود بعد از وقفه چندساله، این رویداد تجربه متفاوتی را برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و بازدیدکنندگان آن رقم بزند.
 
در الکامپ امسال شرکت‌های  متعددی که در حوزه‌های مختلف دانشی و تخصصی فناوری در کشور به ارائه خدمات و محصولات می‌پردازند، حضور یافته‌اند.
 
نمایشگاه الکامپ، روزهای ۴ تا ۷ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.
 

راهکارهای نرم‌افزاری و پلتفرم‌ها

الکامپ امسال، شاهد حضور تعداد قابل توجهی شرکت‌های فعال در زمینه توسعه اپلیکیشن، راه‌حل‌های نر‌م‌افزاری و پلتفرم‌ها است که برخی از آنها نام‌های قدیمی و آشنای این حوزه هستند و برخی در همین چندساله برگزار نشدن الکامپ راه خود را به این بازار پیدا کرده‌اند.
 
شرکت‌های افرانیک، بازرگام، به‌فالب، بهین گستر گیتی، بیلیت‌مستر، دیناموتورز، سها سایا صنعت، اتود، طرح و پردازش غدیر، همیار هوشمند آینده‌ساز، هلو، ایده‌آل، کتابخانه عمومی کشور، کارن‌سیستم، گروه نرم‌افزاری محک، ماورا‌تک، مای‌دیتا، نوین ایده، گروه امید، اُرُد، پی‌پال‌پرداز فارس،  پیشگامان فناوری، رسیس، رزبان زبده، راتوس، شاتوت‌سرویس، شتاب، سیمرغ، سیتی‌ترکر، یوبیتکس، ویوسافت و ویترای نو  ازجمله شرکت‌هایی هستند که در زمینه راهکارهای نرم افزاری و پلتفرم‌ها فعال هستند و در این نمایشگاه حضور دارند.

سخت‌افزار و قطعات الکترونیکی

شرکت‌هایی که دستی در تولید یا توزیع سخت‌افزار کامپیوتر، دستگاه‌های الکترونیکی، قطعات و تجهیزات دارند هم در نمایشگاه الکامپ حاضرند که در این میان می‌توان از این شرکت‌ها نام برد:
 
شرکت‌های تری دی آر دی، توسعه فناوری ادیب، آکو انرژی، ارتباطات آماد پارس،  آماکو، آمواج‌رسان، اندیشه نگار پارس، آپادانا، آریا اچ‌پی، آریا لیزر ایرانیان، آرتا ویژن رها، آساپرداز، عصر ارتباط کاویان، برنا تلکام، رایاتدبیر کویر، کاسپین پارت، داتیس، سیماتک،داتیس، تی‌بی‌ام گروپ، دژافزار، دیجی‌سان، توسعه انتقال داده آرین، احتمام، فراموج، فراپردیس داتیس، فرتاک، هامون، هترون، کیاپارس، گروه تولیدی کپکو، مارال ربات، مگامداوم، مهرگان، مینی کامپیوتر، مبتکر الکتریک، نانو افزار، نگاره، پالیزافزار، پندار بیستون، پرنیان‌سازه اسپادانا، پویا توسعه افزار، پویا داده‌پردازان قرن، رابط اتحاد، صنعت‌سازان شریف، سپنتا، تصویرکالا، تیام شبکه، ایرسا نوین، تورنا، ورسک شبکه و گروه توسعه یاسین نام‌هایی هستند که محصولات و خدمات  خود را در این زمینه در الکامپ معرفی می‌کنند.
 

مخابرات

ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی و تجهیزات مخابراتی خدمات مخابراتی و راه‌حل‌های شبکه هم به الکامپ آمده‌اند؛ از اپراتورهای بزرگ گرفته تا شرکت‌های فعال در این زمینه آمده‌اند تا از فرصت الکامپ برای ارائه خدمات و محصولات خود استفاده کنند.
 
در این مورد، نام‌هایی چون آسیاتک، ایرانسل، دیتاک، دایا، همراه اول، لاین استور، مبین‌نت، پیشگام‌رایان، کار لنسر، توسعه فناوری رایا، سیستم‌گستر و تاراسل به چشم می‌خورند.
 

تجارت الکترونیک

شرکت‌های آرین نوین، آسان تهاتر، آتی‌رایان، بلوط، آبان تتر، باوندتک، بهسازان فردا، چیتاپست، دارایا، دیتاک‌سیستم، دنا، گرجی کوچینگ، حسابو، هوشمندسازان، ایرانی کارد، مستر کالا، بوبوکو، نورصنعت، پرمان، پارس‌بیت، پارسارگاد، پیپینگ، پودلند، رسمینو، بازتاب انرژی البرز، تفتا، تریبون، والکس، زندالکتریک کلار سبز، ذره‌بین و یکتانت که در زمینه خرده‌فروشی آنلاین، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، راه‌حل‌های پرداخت، صرافی‌های رمزارز و خدمات مرتبط با آن فعالیت می‌کنند در نمایشگاه حضور دارند.
 

امنیت سایبری

اگر به دنبال راهکارهای امنیت سایبری، امنیت شبکه، حفاظت از داده‌ها و اطلاعات و خدمات مرتبط با این حوزه هستید شرکت‌ امن‌پرداز در غرفه ۲۳۲، آرکاپچا در غرفه ۲۱۸، امن‌پرداز کویر در غرفه ۲۴۲، بهین راهکار در غرفه ۲۴۰، پیام‌پرداز در غرفه ۲۳۴، پانا در غرفه ۲۲۴، تاکیان در غرفه ۲۱۴، ژرف‌نگر در غرفه ۲۰۸ و  انفورماتیک سپهر در غرفه ۲۰۴ حضور دارند. شرکت دوران در غرفه ۸۴۴ سالن ۳۸ حضور دارد و  شرکت فرازکام در غرفه ۴۵۶/۱ سالن ۸-۹ و شرکت دانش‌بنیان امنیت سایبری سورین نیز در غرفه ۶۱۰ سالن 31B مستقر شده‌است.
 

رایانش ابری

شاهد حضور شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مبتنی بر ابر، زیرساخت‌های ابری، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی و مجازی‌سازی و فناوری‌های مرتبط با آن نیز در نمایشگاه الکامپ هستیم.

آرکا، آریا سامانه، آریوکو، عصر پردازش اطلاعات امین، آواکو، مرکز داده ارم، هلدینگ فراز، افق مبتکر، پرتوان آینده و تبیان ازجمله آنها هستند.
 

هوش مصنوعی (AI) و تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها

فناوری‌های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و راه‌حل‌های هوش تجاری هم از موضوعاتی است که این روزها توجه همه را  در هر سطحی به خود جلب کرده‌است.

شرکت‌های عصر گویش، فناسا، گنجه، لایف‌وب، نورسافت، هیوا و یوسیستنت تازه‌ترین‌های خود را در این زمینه به الکامپ آورده‌اند.
 

اینترنت اشیا  (IoT)

فناوری‌های اینترنت اشیا، دستگاه‌های متصل، راه‌حل‌های خانه هوشمند و پلتفرم‌های اینترنت اشیا هم از مباحث جالب توجه این روزها هستند شرکت‌های گیگاپرداز، دان سرویس، پک، رادشید و نیز پارک فناوری سمنان به عنوان فعالان در این زمینه در نمایشگاه الکامپ حضور دارند.
 

خدمات فناوری اطلاعات و مشاوره

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات، مشاوره فناوری اطلاعات، یکپارچه‌سازی سیستم و پشتیبانی فناوری اطلاعات را نیز در الکامپ حاضر هستند که از جمله‌ آنها می‌توان کندو، فناوری تجارت لاجورد، نیک‌‌آموز، راوین آکادمی، سامان، دواپس‌یار، شاکیلید و وکیل‌باشی را نام برد.
 

توانمندسازهای فناوری

الکامپ شاهد حضور برخی شرکت‌های سرمایه‌پذیر، شتاب‌دهنده‌ها، پلتفرم‌های تامین مالی جمعی، سرمایه‌گذاران و سازمان‌هایی که پشتیبانی و منابعی را برای توانمندسازی فراهم می‌کنند، نیز هست.

آفرینش، بیت‌هوم، مرکز نوآوری ایران زمین، پارک فناوری کردستان، پارک فناوری لرستان، پارک فناوری سمنان، نفیس‌کاران چوب، رزپی و رایان توسعه پایا برای معرفی خدمات خود در این زمینه به الکامپ آمده‌اند.
 

بازی و سرگرمی

شرکت‌هایی که در زمینه توسعه بازی، انتشار بازی، طراحی بازی، پلتفرم‌های بازی، بازی‌های واقعیت مجازی و فناوری‌های مرتبط فعالیت دارند نیز غرفه‌هایی را از نمایشگاه الکامپ این دوره به خود اختصاص داده‌اند؛ ازجمله پلی‌پاد و شرکت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ریورا.
 

تولید محتوا و رسانه‌های دیجیتال

انیمیشن، طراحی گرافیک، تولید ویدئو، خدمات چندرسانه‌ای، موتور جست‌وجو، سئو بازاریابی محتوا ازجمله داده‌گستران وب ایده، مدیاگستر، نتواریوم، دارت ادز هم تازه‌های خود را به الکامپ آورده و در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.
 

دولت الکترونیک و نهادهای حمایتی

وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصناف فناوری اطلاعات و ارتباطات، نهادهای نظارتی، انجمن‌های صنعتی و غیره نهادهای دولتی یا نیمه دولتی مرتبط نیز مانند همیشه در الکامپ شرکت دارند. انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، خدمات انفورماتیک راهبر، مرکز گسترش فناوری اطلاعات و صندوق نوآوری و شکوفایی ازجمله آنها هستند.
 

خدمات توسعه نرم‌افزار

نمایشگاه الکامپ غرفه‌هایی را نیز به شرکت‌های فعال در زمینه‌های توسعه نرم‌افزار سفارشی، مشاوره نرم‌افزار، توسعه اپلیکیشن، تست نرم‌افزار و تضمین کیفیت مانند پایاسافت و آکادمی تکانش اختصاص داده است.
 
برای اینکه بتوانید شرکت‌های مرتبط با موضوع مورد نظر خود را در سالن‌های نمایشگاه به آسانی پیدا کنید، گزارش قبلی ما را درباره اینکه در کدام سالن به دنبال کدام شرکت‌ها باشیم نیز بخوانید.
کد مطلب : 21005
https://aftana.ir/vdchmvni.23nzvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی