جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
عملکرد کارکنان سازمان فناوری اطلاعات ایران از طریق «سامانه سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمت توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور» زیر ذره‌بین می‌رود.
عملکرد کارکنان سازمان فناوری اطلاعات ایران از طریق «سامانه سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمت توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور» زیر ذره‌بین می‌رود.
 
به گزارش افتانا، با هدف تقویت نقش مردم در بهبود نظام اداری کشور، سنجش عملکرد کارکنان سازمان فناوری اطلاعات ایران اعم از رسمی و غیررسمی آغاز شد. با اجرای این طرح، نتایج به دست آمده از نظرات شهروندان در خصوص عملکرد کارکنان دولت در «سامانه سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمت توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور» طی گزارش‌های مختلف در اختیار ذی‌نفعان اعم از مردم، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تصمیم گیرندگان، نهادهای نظارتی و مقامات محلی قرار می‌گیرد.
 
به گفته روابط‌عمومی سازمان فناوری اطلاعات، اهداف اجرای این طرح علاوه بر تحلیل وضعیت موجود از نحوه عملکرد کارکنان دولت و جلب مشارکت مردم، سهولت و تسریع در ارائه خدمات دولت، کاهش مفاسد اداری و نیز برقراری عدالت در ارائه خدمات دولت است.
 
نحوه استقرار این طرح در دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله سازمان فناوری اطلاعات ایران بدین ترتیب است که برای هر کدام از کارمندان، یک کد دوبعدی و شناسه نظرسنجی در سامانه یاد شده تولید شده است که به دو روش QR و کد دستوری چاپ شده و در معرض دید عموم قرار دارد و مراجعان می‌توانند از طریق اسکن کد مربوطه یا پیامک در خصوص رفتار و عملکرد کارمندان اظهار نظر کنند.  
 
متولی این طرح در سطح کلان سازمان اداری و استخدامی کشور است و سازمان فناوری اطلاعات ایران، جزو نخستین دستگاه‌هایی است که به اجرا و پیاده‌سازی این طرح پرداخته است و در حال حاضر کلیه کارمندان از کارشناس تا مدیرکل و معاون در طرح نظرسنجی قرار دارند.
کد مطلب : 20898
https://aftana.ir/vdcg779x.ak9zy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی