شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
سازمان فناوری اطلاعات فراخوان داد

جذب سرمایه‌گذار برای مشارکت در اطلاع‌رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها

به‌روزرسانی: استقبال گرم از فراخوات سازمان فناوری اطلاعات
سازمان فناوری اطلاعات ایران اقدام به انتشار فراخوان انتخاب سرمایه گذار در قالب مشارکت با موضوع ارسال پیام ها و اطلاع رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها، کرده است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران اقدام به انتشار فراخوان انتخاب سرمایه گذار در قالب مشارکت با موضوع ارسال پیام‌ها و اطلاع‌رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها، کرده است.
 
به گزارش افتانا، سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای وظایف و اهداف آن سازمان به جهت حمایت از فراگیر کردن کاربرد فناوری اطلاعات در کشور و توسعه پایدار زیرساخت‌های خدمات عمومی برای عموم جامعه، پیام‌رسان‌ها و کسب‌و‌کارهای مرتبط، اقدام به جذب سرمایه گذار در قالب مشارکت اشخاص حقوقیِ بخش خصوصی در شرکتِ در شرفِ تاسیس، با موضوع ارسال پیام‌ها و اطلاع‌رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها، کرده است.
 
به همین منظور، یک آگهی فراخوان برای جذب شرکای حقوقی و امکان سنجی همکاری با واجدین شرایط منتشر شده استکه علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات و شرایط کلی می‌توانند به فراخوان درج شده در سایت رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران به آدرس اینترنتی https://ito.gov.ir/fa/news/109465/ مراجعه کنند.

به گفته سازمان فناوری اطلاعات این فراخوان با استقبال مواجه شد و صبح روز 24 خردادماه، سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به مشارکت در این فراخوان در ساختمان مرکزی سازمان فناوری اطلاعات حضور یافتند و حامد منکرسی، معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی، ضمن تبیین اهداف و ماموریت‌های این دستگاه در جهت حمایت از فراگیر کردن کاربرد فناوری اطلاعات در کشور و توسعه پایدار زیرساخت‌های خدمات عمومی برای عموم جامعه، پیام‌رسان‌ها و کسب‌و‌کارهای مرتبط به تشریح ابعاد مختلف این مشارکت پرداخت. در این نشست که با استقبال قابل توجه بانک‌ها، اپراتورها، شرکت‌های CP (ارائه‌دهندگان محتوا) و بخش خصوصی برگزار شد، مواردی ازجمله شرایط کلی سرمایه‌گذاران، تخمین بازار، ساختار شرکتی و حاکمیتی، نحوه انتخاب سهامداران و غیره برای علاقه‌مندان تشریح شد. در پایان این جلسه نیز مدعوین در خصوص دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی این طرح، پرسش‌هایی را مطرح کردند که به آنها پاسخ داده شد. همچنین مقرر شد، به‌زودی با علاقه‌مندان جدی‌تر شرکت در این سرمایه‌گذاری نشست‌هایی برگزار شود.
کد مطلب : 20896
https://aftana.ir/vdcepv8w.jh87oi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی