جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 26 Apr 2024
جالب است ۰
جشنواره نوربخش برترین‌های حوزه بانکداری را معرفی کرد:

توسن و کسب دو جایزه در میان شرکت‌های فعال حوزه بانکداری الکترونیکی

اختتامیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت عصر سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه ۹۳ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد با معرفی برترین نوآوری‌های بانکی در چهارمین جشنواره دکتر نوربخش، به‌عنوان بخش جنبی هرساله این همایش، پایان یافت.

اختتامیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت عصر سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه ۹۳ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد با معرفی برترین نوآوری‌های بانکی در چهارمین جشنواره دکتر نوربخش، به‌عنوان بخش جنبی هرساله این همایش، پایان یافت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در این مراسم بانک تجارت با کسب مقام اول، جایزه ویژه محصولات نوآورانه بانکی را دریافت کرد و بانک‌های اقتصاد نوین و سامان در رتبه دوم اختصاص یافت. 

این گزارش می افزاید محصول سامانه برخط کشف تقلب از شرکت داده‌کاوان هوشمند توسن و درگاه ارائه سرویس‌های بانکی یاقوت از شرکت سامانه های نرم افزاری توسن حائز رتبه برتر شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند و تندیس جشنواره را دریافت کردند. 

هیئت داوران جشنواره که متشکل از حسن اصغرزاده زعفرانی، دکتر محسن شریفی، دکتر محمد طالبی، مهندس برات قنبری و دکتر علی کرمانشاه بودند، روز چهارشنبه دوم بهمن‌‌ماه ۱۳۹۳ جلسه‌ای را به منظور انتخاب محصولات برتر نوآورانه بانکداری الکترونیک برگزار کردند. 

در بیانیه هیات داوران آمده است: «در تبعیت از سنت حسنه تقدیر از نوآوری‌های بانکی در اختتامیه همایش‌های سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، امسال نیز به منظور شناسایی و انتخاب نوآوری‌های برتر، فرم‌های معرفی نوآوری‌های بانکی توسط دبیرخانه جشنواره مستقر در پژوهشکده پولی و بانکی به تفکیک بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک تهیه و برای آنان ارسال شد. پس از بحث‌های مفید و کارآمد درباره محصولات معرفی شده، محصولات برتر بر اساس سه معیار نوآورانه بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه مورد داوری قرار گرفت.» 

هیئت داوران چهارمین جشنواره دکتر نوربخش در زمینه محصولات معرفی‌شده از سوی بانک‌ها با تشکر از ۱۵ بانک شرکت کننده در جشنواره و با تقدیر از ۳ محصول کارت چند منظوره بانک سرمایه، طرح باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی، سامانه فروش ارز مسافری بانک ملت، بانک تجارت را به‌خاطر سرویس موبایل بانک برای کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب به عنوان رتبه اول و دو بانک اقتصاد نوین به خاطر انتقال وجه بانکی از طریق شماره موبایل (MMT) و بانک سامان را به خاطر نرم‌افزار پایای گروهی ACH به عنوان رتبه دوم انتخاب کرد.

کد مطلب : 9117
https://aftana.ir/vdcj.vehfuqevasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی