شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
ایرانسل در الکامپ بیستم:

از فناوری نوین ۴G تا هدیه روز دانشجو

ایرانسل در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی سالیانه حوزه فناوری اطلاعات کشور، جدیدترین محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل تکنولوژی ارتباطی روز جهان را عرضه می‌کند.
منبع : روابط عمومی ایرانسل

ایرانسل در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی سالیانه حوزه فناوری اطلاعات کشور، جدیدترین محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل تکنولوژی ارتباطی روز جهان را عرضه می‌کند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، ایرانسل با حضور در سالن ۳۸ این نمایشگاه هم‌چون سال‌های گذشته، آخرین محصولات و خدمات خود را با محوریت «تجربه زندگی دیجیتال» و تمرکز بر روی خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه و نرم افزارهای کاربردی ویژه تلفن‌های هوشمند در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. 

هم‌زمانی برگزاری نمایشگاه الکامپ با بهره‌برداری از شبکه ۴G/LTE ایرانسل در شهرهای مختلف کشور موجب شده است تا این شرکت با تمرکز بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل تکنولوژی ارتباطی روز جهان در این نمایشگاه حضور یابد. 

ایرانسل با برپایی غرفه‌هایی چون بازار عرضه محتوای صوتی با عنوان «ریتم» ، "زوم" باعنوان بازار عرضه محتوای تصویری، پیام رسان بیسفون، حساب چند کاربره، از من بپرسید، بسته ترکیبی من، روش های شارژ، ایرانسل من، با ما همکار شوید، "دانا" با عنوان زیرساخت آموزش همراه، "چارسو" با عنوان فروشگاه برنامه‌های کاربردی، "بازیک" فروشگاه بازی‌های موبایلی و برنامه کاربردی آهنگ پیشواز در الکامپ بیستم، آخرین فناوری‌های ارتباطی دیجیتال را در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته است. 

در  این نمایشگاه بازدیدکنندگان اعم از نمایندگان شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌ها و همچنین مشترکان علاقه‌مند به آشنایی با زیرساخت‌های ارتباطی حوزه سرگرمی، آموزشی، فرهنگی، سلامت و بانک‌داری همراه می‌توانند با طیف گسترده‌ای از خدمات، زیرساخت‌ها و محصولات نوین و دیجیتال ایرانسل که بر اساس بستر باند پهن باند نسل‌های سوم و چهارم در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته از نزدیک آشنا شوند. 

گفتنی است که ایرانسل با توجه به هم‌زمانی برگزاری این نمایشگاه با روز دانشجو، نسبت به ارائه سیم کارت رایگان دانشجویی اقدام کرده و تسهیلات ویژه‌ای را برای آنان در نظر گرفته است.

کد مطلب : 8771
https://aftana.ir/vdce.f8vbjh8fz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی