سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
نتایج یک مطالعه نشان داده است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط تمایل زیادی برای استفاده از فناوری‌های پردازش ابری دارند و مایلند از این فناوری‌ها برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.
منبع : همکاران سیستم
نتایج یک مطالعه نشان داده است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط تمایل زیادی برای استفاده از فناوری‌های پردازش ابری دارند و مایلند از این فناوری‌ها برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، پژوهشی که توسط دو موسسه آکسفورد اکونومیک و وینداستریم کامیونیکیشن (Windsream Communications) انجام شده است، نشان می‌دهد کسب و کارهای کوچک و متوسط به فناوری‌های پردازش ابری به چشم راهی برای افزایش درآمد می‌نگرند، هر چند ممکن است واحد IT آن‌ها آنقدر بزرگ و گسترده نباشد که زمینه دسترسی‌شان به فناوری‌های پردازش ابری را فراهم کند.

این مطالعه که ۳۵۰ نفر از مدیران کسب و کارها از سراسر آمریکا در آن شرکت کرده‌اند حکایت از آن دارد که کسب و کارهای تجاری استفاده از فناوری‌های پردازش ابری را راه مناسبی برای تقویت کار جمعی، نوآوری و ارتقا خدمات مشتری خود می‌دانند.در این مطالعه ۳۲ درصد از مدیران کسب و کارها گفته‌اند مهم‌ترین هدف آن‌ها از استفاده از فناوری‌های پردازش ابری کاهش هزینه‌های عملیاتی و یا افزایش کارآمدی است. ۶۸ درصد اما گفته‌اند این موارد جزء اهداف مهم آن‌ها نیست.

۳۶ درصد پاسخگویان گفته‌اند در حال حاضر استفاده از فناوری‌های پردازش ابری را ابزاری ضروری برای تحقق راهبردهای مربوط به نوآوری می‌دانند. ۵۳ درصد نیز گفته‌اند در دو سال آینده استفاده از این فناوری‌ها برای دستیابی به نوآوری ضرورت خواهد یافت. چهل درصد از پاسخگویان گفته‌اند فناوری‌های پردازش ابری در حال حاضر آن‌ها را قادر می‌کند به بازارهای مناطق مختلف نفوذ کنند.

۵۷ درصد نیز بر این اعتقاد هستند که فناوری‌های پردازش ابری در دو سال آینده چنین اهمیتی خواهند یافت. ۵۵ درصد پاسخگویان گفته‌اند استفاده از این فناوری‌ها هم‌اکنون برای گسترش چشم‌انداز پیش روی کسب و کار آن‌ها اهمیت دارد. ۷۱ درصد نیز گفته‌اند در دو سال آینده بر اهمیت فناوری‌های پردازش ابری در این زمینه افزوده خواهد شد.بر اساس این گزارش، حدود دو سوم از پاسخگویان به پژوهشگران گفته‌اند خدمات پردازش ابری ارزش‌های قابل سنجشی را به نتایج فعالیت کسب و کار آن‌ها افزوده است.

۴۶ درصد از مدیران شرکت‌هایی که درآمد سالانه آن‌ها بین ۱۰۰ میلیون تا ۴۹۹ میلیون دلار است گفته‌اند فناوری‌های پردازش ابری بر ارزش کسب و کارها آن‌ها افزوده است. این رقم در مورد شرکت‌های بزرگ‌تری که درآمدی بین ۷۵۰ میلیون تا ۵ میلیارد دلار دارند، ۸۴ درصد است. ۷۱ درصد پاسخگویان نیز گفته‌اند استفاده از فناوری‌های پردازش ابری باعث افزایش سرعت تولید محصولات یا خدمات جدید شده است
کد مطلب : 7881
https://aftana.ir/vdcf.cdeiw6dcygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی