پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 16 May 2024
تعداد نظر۱
جالب است ۰
شبکه توزیع محصولات آی تی خاورمیانه رشد و توسعه فوق‌العاده ای در سال‌های اخیر داشته است. در دنیای رقابتی فناوری اطلاعات، تولیدکنندگان همواره به دنبال شراکت با بهترین فروشنده‌ها و توزیع‌کننده‌های فناوری اطلاعات برای هر گونه محصول یا فناوری هستند.

معرفی ایرانیان برتر در فهرست معتبر ۵۰ Channel Champions
شبکه توزیع محصولات آی تی خاورمیانه رشد و توسعه فوق‌العاده ای در سال‌های اخیر داشته است. در دنیای رقابتی فناوری اطلاعات، تولیدکنندگان همواره به دنبال شراکت با بهترین فروشنده‌ها و توزیع‌کننده‌های فناوری اطلاعات برای هر گونه محصول یا فناوری هستند.
شراکت با رده‌های برتر نه تنها به شرکای خرده‌فروش در اجرای روان‌تر امور روزمره آنها کمک می‌کند، بلکه تأثیر مثبتی نیز بر مشاوره‌های خود آنها خواهد داشت.

ماهنامه انگلیسی زبان چنل هر ساله گزارشی را تحت عنوان ۵۰ Channel Champions منتشر می کند که در آن تأکید بر فعالیت‌های مدیران اجرایی شرکت هاست که نقش مهمی را در توسعه بازار فناوری اطلاعات خاورمیانه ایفا می‌کنند و اقدامات آنها جامعه شبکه توزیع را از طریق برداشتن گام‌های بیشتر تحت تأثیر قرار داده است.

اين فهرست پنجاه تایی همچنین از مدیران اجرایی قدردانی می‌کند که اثرگذاری شخصی آنها بر کسب و کار شرکای شبکه توزیع در خاورمیانه تأثیر مثبتی را به همراه داشته است.

روند ارزیابی و انتخاب این مدیران نیز بر چند اصل استوار است. نخست اینکه، مدیران اجرایی انتخاب شده در فهرست سال ۲۰۱۱ را فروشنده‌ها یا توزیع‌کننده‌ها استخدام کرده‌اند، یعنی شرکت‌های مهمی که فروشنده‌های فرعی و خرده‌فروش‌ها برای موفقیت کسب و کار خود در بازار منطقه‌ای فناوری اطلاعات به آنها وابستگی دارند.

اگرچه هدف، انتخاب مدیران اجرایی تا حد امکان از خاورمیانه است، بسیاری از مدیران اجرایی در فهرست در خارج از امارات متحده عربی مستقر هستند اگرچه همه آنها نقش‌های در کل منطقه MENA (خاورميانه و شمال آفريقا) مشغول فعالیت و اثرگذاری هستند.
علاوه بر این، در هنگام انتخاب ۵۰ مدیر اجرایی برتر، سعی شده است تأثیر هر شخص و شرکت او را بر شبکه توزیع خاورمیانه، کمک به توسعه، ارتقای مهارت و کیفیت حضور در نظر گرفته شود.

آنچه در ادامه می‌خوانید خلاصه‌ای از گزارش مفصل ۵۰ Channel Champions است. لازم به ذکر است گزارش ۵۰ Channel Champions در پنج بخش تقسیم‌بندی شده که در هر بخش ده مدیر برتر و موفق در منطقه خاورمیانه معرفی شده‌اند.

محمد مبصری- شرکت کامگارد
در بخش امنیت همانند سال قبل به نام آشنای محمد مبصری، قائم مقام ارشد شرکت کامگارد برمی خوریم که در رده هفتم بین ده مدیر برتر در این حوزه قرار گرفته است. در حالی که کامگارد خود را برای موج بعدی توزیع فناوری اطلاعات آماده می‌کند، مبصری جلودار رهبری طرح‌های شبکه توزیع شرکت در حین ساخت الگوی توزیع ارزش افزوده شرکت بوده است. وی امور خدمات مدیريت‌شده مبتنی بر فناوري ابري کامگارد را نیزهدایت می‌کند. اینکه او چگونه این خدمات را دایر می‌کند، برای آینده مهم خواهد بود. فعالیت های وی در زمینه توسعه فروش کسپرسکی در خاورمیانه نیز بسیار حائز اهمیت بوده؛ به نحوی که کسپرسکی قصد دارد تا سال۲۰۱۴ به برترین فروشنده محصولات امنیتی سال بدل شود.
ضمن آنکه امان منظور، مدیر فروش هندی تبار کسپرسکی نیز در همین گروه در رده چهارم جای گرفته و جذب هرچه بیشتر شرکای تجاری و توسعه کانال فروش را هدف قرارداده است.

امیر سهرابی - SAS Middle East
در رده ششم بخش نرم افزار نام این مدیر ایرانی به عنوان مدیر توسعه مشارکت و ارتباطات شرکت SAS دیده می شود.این شرکت فروشنده نرم‌افزارهای تحلیل داده‌های کسب و کار، مسئولیت کامل هدایت کسب و کار خود از طریق شرکای شبکه توزیع در منطقه را بر عهده گرفته است. سهرابی مسئول امور شبکه توزیع SAS در خاورمیانه است که این شرکت با تمرکز بر جذب پارتنرها و توسعه خدمات، خط سیر توسعه جدیدی را در پیش گرفته است.

احسان هاشمی – گلدن سیستمز
نام گلدن سیستمز که همواره در کنار نام آواژنگ سیستم شنیده می شود، امسال نیز مدیرعامل خود را در رده هفتم شرکت های ارائه کننده قطعات می بیند. در حالی که شرکت گلدن سیستمز امسال پانزدهمین سال ایجاد کسب و کار موفق خود در خاورمیانه را جشن می‌گیرد، هاشمی مصر است که شرکت به ساخت اجزایی که برای محقق ساختن این دستاورد به کار برده است ادامه دهد. هاشمی ثابت کرده است که سبد محصول شرکت مزایای بی‌نظیری را برای شبکه توزیع آن فراهم می‌کند.

امین مرتضوی – اچ پی
رده دهم جدول مدیران برتر در حوزه سیستم ها و سخت افزار به امین هاشمی اختصاص دارد.مرتضوی در مبارزه با واردات مواد مصرفی و محصولات تقلبی که امسال بیشترین ضربه را به بازار چاپ عربستان سعودی و امارات متحده عربی وارد کرده است، نقش مؤثری داشته است. او همچنین نقش بسیار مهمی در اصلاح راهبرد شبکه توزیع محصولات در منطقه MEMA داشته است؛ به طوری که این واحد امور مربوط به مواد مصرفی و سخت‌افزار خود را با موفقیت‌ در یک بخش یکپارچه کرده است.
کد مطلب : 335
https://aftana.ir/vdcebn8xijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


رضا.س.
با اهدا سلام
از مقاله خبری خاص و ویژه شما بسیار شگفت
زده شدم و احساس غرور ملی به عینه در این متن پیداست،
با آرزوی توفیق خدمت