سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ , 16 Apr 2024
جالب است ۰
یک شهروند آمریکایی مدعی شد

سیمانتک کلاهبرداری می کند

یک شهروند آمریکایی با شکایت به دادگاه، شرکت ضدویروس Symantec را به استفاده از روش های کلاهبرداری و ارعاب برای فروش محصولاتش متهم کرد.

یک شهروند آمریکایی با شکایت به دادگاه، شرکت ضدویروس سیمانتک را به استفاده از روش های کلاهبرداری و ارعاب برای فروش محصولاتش متهم کرد.
شکایت این فرد مربوط به به سه محصول خانگی PC Tools Registry Mechanics, PC Tools Performance Toolkit و Norton Utilities می شود. طبق شکایت ارائه شده به دادگاه، نسخه رایگان این محصولات، همواره وضعیت کامپیوتر کاربر را در شرایط نامناسب و آسیب پذیر نشان می دهد و تنها راه برطرف کردن مشکلات ادعا شده، خرید بسته کامل نرم افزارهای سیمانتک است.
اینگونه روش های ایجاد رعب و ترس برای کاربران به جهت وادار ساختن آنها به پرداخت پول و خرید نرم افزارهای بی خاصیت و بی ارزش، اغلب توسط افراد کلاهبردار و یا ویروس نویسان بکار گرفته می شود.
این شهروند آمریکایی برای دفاع و اثبات ادعای خود از یک کارشناس امنیتی کمک گرفته و طبق گزارش ارائه شده توسط این کارشناس، نسخه های رایگان نرم افزارهای سیمانتک هیچگاه وضعیت کامپیوتر کاربر را مناسب و مطلوب نشان نمی دهد و کوچکترین و کم اهمیت ترین ایراد و ضعف سیستم را تحت عنوان مشکل حیاتی و مهم عنوان می کنند.
شرکت Symantec با انتشار اطلاعیه ای تمام این اتهامات را رد کرده و اعلام کرده که از عملکرد نرم افزارهایش و نحوه عرضه و فروش آنها در دادگاه دفاع خواهد کرد. در صورت شکست سیمانتک و اثبات اتهام این شهروند آمریکایی، راهی بر روی میلیون ها کاربر سیمانتک باز خواهد شد تا آنها نیز از این شرکت شکایت و ادعای خسارت کنند.

کد مطلب : 302
https://aftana.ir/vdcicrap2t1au.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی