پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ , 12 Sep 2024
جالب است ۰
نخستین فراخوان آزمایشگاه مرجع ارزیابی محصولات و خدمات پایه هوش مصنوعی

آزمایشگاه‌های متقاضی تا 20 شهریور مهلت دارند

نخستین فراخوان آزمایشگاه مرجع ارزیابی محصولات هوش مصنوعی توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف تقویت شبکه آزمایشگاهی و ارزیابی طیف گسترده ای از محصولات و خدمات هوش مصنوعی منتشر شد.
نخستین فراخوان آزمایشگاه مرجع ارزیابی محصولات هوش مصنوعی توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف تقویت شبکه آزمایشگاهی و ارزیابی طیف گسترده ای از محصولات و خدمات هوش مصنوعی منتشر شد.
 
به گزارش افتانا، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه پایدار و ارتقا سطح محصولات و خدمات هوش مصنوعی در کشور، نخستین فراخوان آزمایشگاه مرجع ارزیابی محصولات هوش مصنوعی را منتشر کرد.
 
دکتر مژگان فرهودی، رئیس آزمایشگاه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، توضیح داد:  هدف اصلی از توسعه این شبکه آزمایشگاهی، ارتقای کیفیت و پوشش طیف گسترده‌ای از ارزیابی محصولات و خدمات هوش مصنوعی و تسریع روند استانداردسازی در کشور است و آزمایشگاه‌های دانشگاهی، خصوصی و دولتی می‌توانند با ارائه تخصص‌های فنی و منابع و اشتراک‌گذاری تجربیات خود به بهبود دقت ارزیابی‌ها کمک کنند. این همکاری مشترک منجر به توسعه پایدار و ارتقای سطح محصولات و خدمات هوش مصنوعی در کشور نیز خواهد شد.
 
وی تشریح کرد: آزمایشگاه‌های متقاضی باید براساس حوزه‌های مشخص شده در جدول یک فراخوان، توانمندی‌های خود را مشخص کنند و مستندات مربوط به این توانمندی‌ها را مطابق با جدول شماره دو به پست الکترونیکی ailabs@itrc.ac.ir  ارسال کنند.
 
رئیس آزمایشگاه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: در گام اول، پس از بررسی مستندات ارسالی و نیز بررسی‌های میدانی، پالایش اولیه انجام شده و آزمایشگاه‌های واجد شرایط انتخاب می‌شوند؛ آزمایشگاه‌های منتخب در این مرحله، باید مدارک تخصصی مربوط به حوزه توانمندی خود که بعدا اطلاع‌رسانی می‌شود را در درگاه سازمان فناوری اطلاعات ثبت کرده و پس از تایید توسط کمیته علمی مربوطه برای دریافت گواهی‌نامه صلاحیت از این سازمان اقدام کنند.


نخستین فراخوان آزمایشگاه مرجع ارزیابی محصولات و خدمات پایه هوش مصنوعی در این نشانی قابل مشاهده است.

 
فرهودی در خصوص مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان، گفت: مهلت ثبت‌نام تا ۲۰ شهریورماه تعیین شده است. متقاضیان در صورت داشتن هرگونه ابهام و یا دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۴۹۷۷۵۲۳ تماس گرفته و همچنین از طریق ایمیل ailabs@itrc.ac.ir سوالات خود را مطرح کنند،
 
 
 
کد مطلب : 22385
https://aftana.ir/vdcjite8.uqe8ozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی