پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ , 12 Sep 2024
جالب است ۰
آیا سازمان شما آماده است تا در برابر تهدیدات پیشرفته‌ دیجیتالی ایستادگی کند؟ محصولات امنیتی Sangfor می‌توانند راهکار‌هایی کامل و کارآمد برای محافظت‌ از سازمان‌ها در برابر تهدیدات باشند.
آیا سازمان شما آماده است تا در برابر تهدیدات پیشرفته‌ دیجیتالی ایستادگی کند؟ محصولات امنیتی Sangfor می‌توانند راهکار‌هایی کامل و کارآمد برای محافظت‌ از سازمان‌ها در برابر تهدیدات باشند.
 
Sangfor Technologies با بیش از دو دهه تجربه در حوزه امنیت شبکه و فناوری اطلاعات و با تمرکز بر نوآوری و توسعه‌ راهکارهای امنیتی پیشرفته، توانست به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای سازمان‌های کوچک و بزرگ در دنیا تبدیل شود. این شرکت که در سال 2000 تأسیس شد و اکنون بیش از 9500 کارمند و بیش از 60 دفتر در نقاط مختلف جهان دارد.
 
اما چه چیزی Sangfor  را منحصربه‌فرد و موثر می‌کند؟
این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات ارائه می‌دهد. محصولات امنیتی سنگفور، طیف وسیعی از نیازهای امنیتی را پوشش می‌دهند. برخی از آنها در ادامه معرفی شده‌اند.
 
NGFW Sangfor
 (NGFW) AI-Powered Perimeter Defence سنگفور، یک فایروال نسل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای امنیت شبکه و اپلیکیشن‌های وب طراحی شده و جوایز زیادی دریافت کرده است. این فایروال با ترکیب قابلیت‌های سنتی و ویژگی‌های پیشرفته مانند IPS، کنترل برنامه‌های کاربردی و فیلترینگ وب، امنیت چندلایه‌ای ارائه می‌دهد. با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، قادر به شناسایی و مقابله با تهدیدات پیچیده است و با ارائه گزارش‌های دقیق و تحلیل لحظه‌ای به بهبود عملکرد و امنیت شبکه کمک می‌کند.
 
Sangfor Omni-Command
این یک راهکار XDR پیشرفته برای مقابله با تهدیدات مدرن است که برای چالش‌های امنیتی پیچیده طراحی شده است. این راهکار با ترکیب فناوری‌های امنیتی مختلف مانند امنیت نقاط پایانی، فایروال‌ها و تشخیص و پاسخگویی شبکه در یک پلتفرم واحد و با استفاده از هوش مصنوعی به تیم‌های امنیتی امکان می‌دهد تهدیدات را به صورت هوشمند و پیشگیرانه شناسایی و مدیریت کنند.
 
Sangfor XDR
این راهکار تشخیص و پاسخگویی پیشرفته شبکه (XDR) به سازمان‌ها کمک می‌کند تا امنیت کلی خود را بهبود بخشیده و خطرات بالقوه را از بین ببرند. این راهکار با ارائه قابلیت‌های برتر در تشخیص و پاسخگویی به تهدیدات به بهینه‌سازی امنیت شبکه و نقاط پایانی سازمان می‌پردازد. 

قابلیت‌های کلیدی Sangfor XDR:
           - تشخیص و پاسخگویی برتر به تهدیدات با نظارت دقیق بر ترافیک داخلی شبکه
           - همبستگی رویدادهای امنیتی با فناوری‌های هوش مصنوعی و تحلیل رفتار
           - کشف نقض‌های امنیتی و تحلیل تأثیرات
           - یکپارچگی راهکارهای امنیت شبکه و نقاط پایانی
ویژگی‌ها:
         - 
ویژگی Golden Eye : تحلیل رفتار و شناسایی دقیق تهدیدات با مطالعه رفتارهای غیرعادی.
        - یکپارچگی چندپلتفرمی (Cross Platform Integration): مدیریت یکپارچه امنیت از طریق یک پلتفرم واحد.
        - حذف نقاط کور (Eliminate Blind Spots): شناسایی و پوشش نقاط ضعف و بهبود کنترل شبکه.
        - تحلیل تهدیدات به صورت پنهان (Stealth Threat Analysis – STA): شناسایی و پیشگیری از تهدیدات پیچیده و پیشرفته.
 
Sangfor Endpoint Secure
پلتفرم حفاظت پیشرفته نقطه پایانی، با رویکردی متفاوت به دفاع در برابر تهدیدات بدافزار و تهدیدات پیشرفته (APT)، از راهکارهای معمول آنتی‌ویروس نسل بعدی (NGAV) و تشخیص و پاسخگویی به نقاط پایانی (EDR) متمایز است و به سازمان‌ها کمک می‌کند امنیت نقاط پایانی خود را به طور جامع و مؤثر مدیریت کنند.

مزایای کلیدی:
       - 
پاسخ جامع به تهدیدات
      - قابلیت مقیاس‌پذیری
      - حفاظت، تشخیص و پاسخگویی پیشرفته

Internet Access Gateway (IAG)
Sangfor IAG، راهکار امن وب و فیلترینگ وب که امکان می‌دهد رفتار دسترسی به اینترنت کاربران را شناسایی، تحلیل و اقدامات فوری انجام دهید.

مزایای کلیدی:
         - 
محافظت در برابر تهدیدات رایج
        - حفاظت از رفتار دسترسی به اینترنت کاربران
        - ایجاد یک محیط کاری امن

SASE Solution
Sangfor Access Secure ، راهکارSASE  جامع امن، چابک و همه‌جانبه برای سازمان‌ها را با قابلیت‌های پیشرفته SD-WAN و امنیت بی‌نظیر شبکه با دسترسی Zero Trust ارائه می‌دهد و با یک تجربه کاربری استثنایی به کسب‌وکارها امکان می‌دهد به طور امن، سریع و یکپارچه در تمامی موقعیت‌ها فعالیت کنند.

مزایای کلیدی:
          - 
پلتفرم بومی ابری برای دسترسی امن و کارآمد
         - قابلیت‌های پیشرفته  SD-WAN
         - امنیت  Zero Trust Network Access

Sangfor EasyConnect
یک راهکار ساده، سریع و امن برای دسترسی از راه دور است تا کاربران از هر دستگاه و با هر سیستم‌عاملی به دسکتاپ‌ها و برنامه‌های ویندوزی دسترسی پیدا کنند.

مزایای کلیدی:
           - 
دسترسی آسان و سریع از هر دستگاه و سیستم‌عامل
          - VPN امن
          - بهینه‌سازی سرعت انتقال داده‌ها و کاهش تأخیر برای تجربه بهتر دسترسی موبایل.
          - کاهش هزینه‌های ساخت و نگهداری زیرساخت‌های IT
 
Sangfor SSL VPN Solution
دسترسی امن به شبکه سازمانی از هر مکان با دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کند. این راهکار از طریق یک دروازه VPN SSL که از لایه امنیتی  SSL پشتیبانی می‌کند، اتصال امن به شبکه را برقرار می‌کند.

مزایای کلیدی:
           - 
دسترسی از هر مکان
          - اتصال امن از طریق مرورگر
          - پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی مانند EasyConnect با استفاده از HTTP بر روی SSL.
          - امکان گسترش دسترسی به منابع سازمانی برای هر کاربر مجاز
 
مزایای Sangfor برای سازمان‌های ایرانی
با توجه به افزایش تهدیدات سایبری در ایران، استفاده از راهکارهای امنیتی قابل اعتماد و کارآمد بسیار حیاتی است. Sangfor با ارائه محصولات امنیتی باکیفیت و مناسب برای بازار ایران، انتخابی عالی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها محسوب می‌شود.

         - قابلیت سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری
         - پشتیبانی فنی گسترده
         - قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه
 
Sangfor گزینه‌ای عالی و یک راهکار جامع، مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد برای محافظت از سازمان‌هاست و ستاره امنیت به عنوان اولین تأمین‌کننده معتبر لایسنس‌های Sangfor در ایران، آماده‌ ارائه مشاوره و فروش این محصولات به سازمان‌ها و شرکت‌ها در هر اندازه‌ای است.
 
 
کد مطلب : 22381
https://aftana.ir/vdcfymd0.w6d0cagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی