سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
از نظر مسئولان وزارت ارتباطات

اختلالات پیاپی ایتا قابل قبول نیست

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: به‌دلیل انجام یک اصلاح فنی توسط تیم ایتا، این پیام‌رسان برای دقایقی از دسترس خارج شد و این شکل کار به هیچ وجه قابل قبول نیست.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: به‌دلیل انجام یک اصلاح فنی توسط تیم ایتا، این پیام‌رسان برای دقایقی از دسترس خارج شد و این شکل کار به هیچ وجه قابل قبول نیست.
 
به گزارش افتانا، محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص اختلال پیش آمده در پیام‌رسان ایتا گفت: به دلیل انجام یک اصلاح فنی توسط تیم ایتا، این پیام‌رسان برای دقایقی از دسترس خارج شد. این شکل کار به هیچ وجه قابل قبول نیست. وزارت ارتباطات تمام‌قد حامی سکوهای داخلی است اما آنها نیز متعهد هستند که این پشتیبانی دولت و اعتماد کاربران را با تقویت تیم فنی و پایداری سرویس و ایجاد خدمات جدید پاسخ دهند.
 
محمد احسان خرامید، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز در خصوص اختلال به‌وجود آمده در پیامرسان ایتا گفت: اینکه در اوج ساعت کاری دست به تغییری بزنند که می‌توانند نصف شب هم انجام بدهند، قابل قبول نیست. اینکه چندین ماه است که می‌خواهند به زیرساخت ابری متصل شوند که پایداری آن بیشتر است ولی دائم به تعویق می‌اندازند، قابل قبول نیست.
 
این اولین‌بار نیست که ایتا با اختلال مواجه می‌شود و دامنه این ماجرا از سال گذشته به امسال نیز کشیده شده‌است.
 
کد مطلب : 22138
https://aftana.ir/vdcfcyd0.w6d0magiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی