شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
ویژگی آزمایشی نسخه جدید کروم در نوشتن متن با هوش مصنوعی به کاربران کمک می‌کند.
منبع : Google
ویژگی آزمایشی نسخه جدید کروم در نوشتن متن با هوش مصنوعی به کاربران کمک می‌کند.
 
به گزارش افتانا، گوگل با انتشار کروم M122، ویژگی آزمایشی هوش مصنوعی جدیدی به مرورگر خود اضافه کرده است که Help Me Write نام دارد و به کاربران در نوشتن متن کمک می‌کند. طبق اعلام گوگل، این ابزار از مدل‌ زبانی بزرگ جمنای (Gemini) برای درک محتوای صفحه وبی که در آن حضور دارید، بهره می‌برد تا بتواند بهترین پیشنهادات را برای تولید متن ارائه دهد.
 
ابزار هوش مصنوعی تولید متن مرورگر کروم می‌تواند حتی پارگرافی کامل از محتوای صفحه‌ی وبی که در آن حضور دارید ارائه دهد تا منظور شما را بهتر به مخاطب منتقل کند. به‌عنوان مثال برای فروش یک محصول چنین پیشنهادی داد: «من به مکان کوچک‌تری نقل‌مکان کرده‌ام و جایی برای سرخ‌ کن بدون روغن ندارم. این دستگاه وضعیت خوبی دارد و عالی کار می‌کند و من آن را با قیمت ۵۰ دلار می‌فروشم؛ درصورت تمایل به خرید با من تماس بگیرید.»
 
در مثالی دیگر از ابزار هوش مصنوعی کروم برای نوشتن درخواست بازگردانی کلاه ایمنی معیوب دوچرخه استفاده شد تا به فروشنده اطلاع دهد کلاه مذکور ترک خورده که در گارانتی آن ذکر نشده است.
 
اگر اولین پیشنهاد ابزار هوش مصنوعی کروم مناسب سناریوی شما نبود می‌توانید لحن و طول پیام را تغییر دهید. پس‌از اتمام کار باید روی دکمه‌ی Replace کلیک کنید تا با توجه به درخواست شما پیشنهادش را تغییر دهد.
 
بر اساس بیانیه مطبوعاتی گوگل، برای فعال‌سازی ابزار آزمایشی هوش مصنوعی کروم باید در منوی این مروگر صفحه‌ی Experimental AI را پیدا کنید. در این بخش می‌توان گزینه‌ی Help Me Write را فعال کرد. برای استفاده از قابلیت مذکور، فقط باید متنی که تمایل دارید بازنویسی شود را انتخاب و سپس روی آن راست‌کلیک کنید تا کادر Help Me Write باز شود. توجه داشته باشید درحال‌حاضر این ویژگی فقط روی نسخه‌ی ویندوز و مک کروم و فقط برای کاربران ایالات‌ متحده دردسترس قرار گرفته است. ابزار مورد بحث می‌تواند اعلان‌ها را درک کند و پیشنهادات را به زبان انگلیسی بنویسد.
 
گوگل برای اولین‌بار در ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) جزئیاتی درمورد ابزار هوش مصنوعی نوشتن متن ارائه داد. این شرکت همچنین اعلام کرد قابلیت سازماندهی تب‌ها و ایجاد تم‌های سفارشی با هوش مصنوعی را به مرورگر محبوب خود اضافه خواهد کرد.
کد مطلب : 21997
https://aftana.ir/vdchqwni.23nzwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی