يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
وان‌پلاس ظاهراً بی‌سروصدا، از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری درحال افزودن قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به گوشی‌های خود است.
منبع : Android Police
وان‌پلاس ظاهراً بی‌سروصدا، از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری درحال افزودن قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به گوشی‌های خود است.
 
به گزارش افتانا، پس از معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 و پیکسل 8، حالا به‌نظر می‌رسد که وان پلاس هم از طریق انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری درحال افزودن چند ویژگی جذاب مبتنی بر این فناوری به گوشی‌های خود است.
 
براساس گزارش کاربری در ردیت به‌ نام Milkyteapls و منبع آگاه معروف «میشال رحمان»، وان پلاس درحال انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری در Color OS است. این رابط کاربری در چین برای گوشی‌های وان پلاس در دسترس قرار دارد و به‌واسطه به‌روزرسانی فوریه Color OS 14 این ویژگی‌های مبتنی بر AI را دریافت می‌کند.
 
یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید وان پلاس AI Summarizer نام دارد که با استخراج زمان، مکان و اطلاعات دیگر از تماس‌های تلفنی شما، خلاصه‌ای از محتوای آن‌ها را ارائه می‌کند. همچنین ویژگی دیگری به‌ نام Article Summarization وجود دارد که وظیفه خلاصه‌سازی اطلاعات مطالب موجود در سطح وب را بر عهده می‌گیرد.
 
ویژگی هوش مصنوعی دیگری که مایکروسافت با آپدیت نرم‌افزاری به کاربران ارائه می‌کند، AIGC Remover نام دارد. این قابلیت اساساً یک ابزار هوشمند ویرایش تصاویر است که می‌تواند اشیا یا سوژه‌های ناخواسته را از داخل تصاویر حذف کند. این ویژگی شبیه قابلیت‌های مشابه مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی‌های گوگل و سامسونگ است.
 
وان پلاس همچنین قابلیت Breeno Touch را ارتقا می‌دهد. Breeno ظاهراً دستیار دیجیتال اوپو و وان پلاس در چین است. وان پلاس می‌گوید این دستیار با این آپدیت می‌تواند محتواهای روی صفحه را تشخیص دهد و سرویس‌های مختلفی را متناسب با آن‌ها ارائه کند.
 
افزون بر قابلیت‌های هوش مصنوعی مختص وان پلاس، Color OS چند بهینه‌سازی دیگر هم برپایه این فناوری دریافت می‌کند. یکی از آن‌ها AI Environmental Sound Cancelation است که نویز پس‌زمینه را در حین تماس‌ها کاهش می‌دهد.
 
هنوز دقیقاً مشخص نیست که این به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری چه زمانی در دسترس کاربران جهانی گوشی‌های وان پلاس قرار خواهد گرفت.
کد مطلب : 21940
https://aftana.ir/vdcfx1d0.w6dyjagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی