يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جالب است ۰
مایکروسافت اعلام کرد که به‌زودی به پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی پلتفرم کاری تیمز خاتمه می‌دهد.
منبع : Neowin
مایکروسافت اعلام کرد که به‌زودی به پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی پلتفرم کاری تیمز خاتمه می‌دهد.
 
به گزارش افتانا، در ماه اکتبر (آبان و آذر)، مایکروسافت اعلام کرد که نسخه جدید تیمز برای همه در دسترس است؛ این برنامه از Edge WebView 2 برای عملکرد سریع‌تر استفاده می‌کند و تا ۵۰ درصد مصرف رم را در مقایسه با نسخه قدیمی تیمز کاهش می‌دهد.
 
بعدها، ردموندی‌ها اعلام کردند که ارتقای خودکار مایکروسافت تیمز به نسخه جدید را از ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) آغاز خواهند کرد. اکنون، این شرکت به مشتریان هشدار داده که اگر به استفاده از نسخه‌های قدیمی این سرویس ادامه دهند، ممکن است با اختلال در خدمات مواجه شوند.
 
در اطلاعیه منتشرشده در مرکز پیام مایکروسافت ۳۶۵، غول فناوری آمریکایی اعلام کرده است که تا پایان مارس ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) به پشتیبانی از زیرساخت سرویس‌های قدیمی برای چت آنلاین پایان خواهد داد که برخی از کاربران قدیمی تیمز را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
درحال‌حاضر کاربران دسکتاپ، اندروید، گوشی آیفون و آیپد و رابط دسکتاپ مجازی (VDI) در صورت استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر از سه ماه مایکروسافت تیمز، ممکن است با تأخیر در ارسال و دریافت پیام‌ها در چت‌های شخصی، گروهی و کانالی مواجه شوند.
 
مایکروسافت تیمز تحت تأثیر سیاست چرخه‌ی عمر مدرن مایکروسافت اداره می‌شود؛ به این معنا که اگر مشتریان تنها با به‌روز نگه داشتن نرم‌افزار می‌توانند از آن استفاده کنند و مایکروسافت تنها در این شرایط از آن پشتیبانی می‌کند.
 
علاوه‌براین، مایکروسافت به این نکته اشاره کرده است که اعمال این تغییرات در زیرساخت‌های این شرکت، قابلیت اطمینان، امنیت و انعطاف‌پذیری بیشتر در مکانیزم ارسال پیام را تضمین خواهد کرد.
 
این‌طور که پیدا است، مایکروسافت به مشتریان دسکتاپ، اندروید و iOS توصیه کرده که کلاینت‌های تیمز خود را از طریق به‌روزرسانی درون‌برنامه‌ای یا فروشگاه دیجیتالی مربوطه به‌روز نگه دارند.
کد مطلب : 21744
https://aftana.ir/vdchkqni.23nzkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی