يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
برنامه پیام‌رسان گوگل که تاکنون Messages by Google نام داشت، علاوه‌بر دریافت ویژگی‌های جدید، از نام جدیدی بهره می‌برد.
منبع : Beebom
برنامه پیام‌رسان گوگل که تاکنون Messages by Google نام داشت، علاوه‌بر دریافت ویژگی‌های جدید، از نام جدیدی بهره می‌برد.
 
به گزارش افتانا، گوگل با انتشار آپدیت جدید برای برنامه پیام‌رسان خود که تاکنون به‌عنوان Messages by Google شناخته می‌شد، نام آن را به Google Messages تغییر داد.
 
بخش ‌by Google فقط در گوگل، شرکت‌های مخابراتی و سایر حوزه‌های مرتبط با بازاریابی رسمی استفاده شده است.
 
به‌عنوان مثال ویدیویی که به‌روزرسانی بزرگ سال گذشته‌ی این اپلیکیشن را جمع‌بندی می‌کند، با عنوان Messages by Google - New features and a new look coming your way در یوتیوب منتشر شده است.
 
طبق اعلام گوگل، به‌مناسبت رسیدن به رکورد یک میلیارد کاربری که از Google Messages برای ارتباط با دیگران استفاده می‌کنند، ویژگی‌های جدیدی مثل تم، جلوه‌های صفحه و واکنش‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به این برنامه اضافه شده است.
 
صفحه اصلی نسخه بازطراحی Google Messages، اکنون حرف G چهاررنگ را در گوشه‌ی سمت‌چپ بالا نمایش می‌دهد. این برنامه در اندروید همچنان با نام Messages شناخته می‌شود و باید دید آیا Phone by Google نیز آپدیت مشابهی را دریافت خواهد کرد و به Google Phone تغییر نام خواهد داد یا خیر.
 
برنامه پیام‌رسان گوگل اکنون امکان تغییر ظاهر حباب‌های مکالمه را دراختیار کاربران قرار می‌دهد و درمجموع ۹ حالت وجود دارد که می‌توان از‌ آن‌ها برای شخصی‌سازی چت‌ها استفاده کرد. رنگی که شما یا گیرنده در این بخش انتخاب می‌کنید، با طرف مقابل همگام‌سازی خواهد شد و البته این ویژگی هنوز به‌طور گسترده دردسترس همه کاربران بتا قرار نگرفته است.
کد مطلب : 21700
https://aftana.ir/vdcjyae8.uqevyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی