يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
هوآوی در نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی اختصاصی خود موسوم‌ به HarmonyOS Next، به‌طور کامل به پشتیبانی از اندروید پایان می‌دهد.
منبع : Pandaily
هوآوی در نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی اختصاصی خود موسوم‌ به HarmonyOS Next، به‌طور کامل به پشتیبانی از اندروید پایان می‌دهد.
 
به گزارش افتانا، هوآوی در تابستان سال جاری سیستم‌عامل HarmonyOS Next را به‌عنوان پلتفرم آینده‌ برای همه‌ی دستگاه‌های خود از جمله گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و تبلت منتشر کرد و دردسترس توسعه‌دهندگان قرار داد.
 
براساس اعلام ریچارد یو، HarmonyOS Next اکنون تقریباً برای انتشار عمومی آماده شده است و همه‌ی برنامه‌های بومی آن به‌روز هستند.
 
نقص عمده‌ای در HarmonyOS Next وجود دارد؛ زیرا این پلتفرم دیگر از برنامه‌های اندرویدی و نصب فایل‌های APK پشتیبانی نمی‌کند و به بیان دیگر سیستم‌عامل جدید هوآوی توانایی خواندن کد اندروید را ندارد.
 
HarmonyOS Next از نظر بصری شباهت بسیار زیادی به HarmonyOS دارد اما هوآوی در سیستم‌عامل جدید خود، به پشتیبانی از کتابخانه‌های اندروید پایان داده است.
 
به‌نظر می‌رسد هوآوی درمورد سیستم‌عامل اختصاصی خود جدی‌تر شده و پلتفرم استخدام Zhilian نشان می‌دهد غول فناوری چینی درحال جذب نیروی‌ کار برای توسعه‌ی HarmonyOS است.
 
این شرکت درواقع به‌دنبال جذب توسعه‌دهنده نرم‌افزار، توسعه‌دهنده ابزارهای موبایل و تست نرم‌افزار در حوزه‌ی اینترنت، توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌ی کامپیوتر، مخابرات و خدمات ارزش‌افزوده است.
 
بیش‌ از ۷۵ درصد از موقعیت‌های شغلی موردنیاز هوآوی برای پیوستن به تیم توسعه‌دهنده‌ی HarmonyOS Next، به مدرک لیسانس و بیش‌ از سه سال سابقه‌ی کار نیاز دارند و البته حقوق و مزایای آن‌ها نیز از سطح متوسط بالاتر خواهد بود.
کد مطلب : 21637
https://aftana.ir/vdciyqar.t1azp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی