يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جالب است ۰
شرکت IFS قصد دارد جدیدترین ابزار مدیریت خدمات سازمانی پیشرفته خود را در جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ رونمایی کند.
شرکت IFS قصد دارد جدیدترین ابزار مدیریت خدمات سازمانی پیشرفته خود را در جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ رونمایی کند.
 
به گزارش افتانا به نقل از اج، IFS، یک شرکت نرم‌افزار سازمانی ابری، قرار است آخرین نسخه IFS assyst 11.7 را در جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ به نمایش بگذارد. نسخه جدید با تجزیه و تحلیل روندهای بازار و توجه به بازخورد مداوم مشتریان، دارای چندین نوآوری و پیشرفت است که به مشتریان خود در نیازهای مدیریت با هوش مصنوعی، اتوماسیون و تجزیه و تحلیل در ارائه خدمات سازمانی کمک می‌کند.
 
راه‌حل‌های دستیار IFS برای کمک به سازمان‌ها در مدیریت مؤثر خدمات فناوری اطلاعات و عملیات پشتیبانی طراحی شده‌اند. این ابزار طیف وسیعی از ابزارها و قابلیت‌ها را برای ساده‌سازی ارائه خدمات فناوری اطلاعات، بهبود مدیریت حوادث و مشکلات، افزایش رضایت مشتری و بهینه‌سازی فرآیندهای فناوری اطلاعات ارائه می‌دهد. این راه حل برای کمک به سازمان‌ها طراحی شده است تا خدمات فناوری اطلاعات خود را با اهداف تجاری هماهنگ کنند و پشتیبانی با کیفیت بالا را برای کاربران و مشتریان نهایی ارائه دهند.
 
مارتین شیرمر، رئیس IFS assyst در مورد مشارکت این شرکت در رویداد جیتکس گلوبال ۲۰۲۳ گفت: جیتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری در جهان، بستری عالی برای IFS assyst  فراهم می کند تا راه‌حل‌های نوآورانه ما را به مخاطبان جهانی نشان دهد. ما مشتاقانه منتظریم تا نشان دهیم که چگونه راه حل مدیریت خدمات سازمانی ما تقاضای زیادی دارد زیرا سازمان‌ها به دنبال مدرن کردن تجربه کارمندان هستند. این رویداد به ما این امکان را می‌دهد که بینش‌هایی را در مورد اینکه چگونه با ترویج هم‌افزایی در محل کار و ارتقای تجربه خدمات، به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا به برتری مشتری دست یابند، به اشتراک بگذاریم.
 
IFS assyst در کمک به بخش‌های فناوری که به تحویل بیشتر با منابع کمتر نیاز دارند، از جمله تطبیق با تقاضاهای در حال تغییر بدون نیاز به افزایش چشمگیر منابع، کمک می‌کند. این راه‌حل سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا وظایف و گردش‌های کاری تکراری را خودکار کنند و به منابع ارزشمند اجازه می‌دهد تا از طریق اتوماسیون، سلف‌سرویس و گردش‌های کاری کارآمد به ابتکارات استراتژیک هدایت شوند. این به خوبی با اهداف بسیاری از مشتریان دستیار، از جمله اهداف یک آژانس دولتی وزارت رسانه، مستقر در پادشاهی عربستان سعودی، مطابقت دارد زیرا آن‌ها به دنبال نوسازی و ارتقای ارائه خدمات خود در عین ساده‌سازی عملیات بودند.
 
جیتکس، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات جهان، امسال قرار است از ۱۶ الی ۲۰ اکتبر (۲۴ الی ۲۸ مهرماه) برگزار شود. جیتکس ۲۰۲۳ علاوه‌بر مرکز تجارت جهانی دبی، سالن‌هایی را هم در بندرگاه دبی خواهد داشت.
 
منبع: Edge
کد مطلب : 21484
https://aftana.ir/vdci55ar.t1azv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی