دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 13 May 2024
جالب است ۰
نمایشگاه جیتکس، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات در جهان به رسم هر سال، امسال نیز قرار است از ۲۴ الی ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود.
نمایشگاه جیتکس، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات در جهان به رسم هر سال، امسال نیز قرار است از ۲۴ الی ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود.
 
به گزارش افتانا، یکی از تاثیرگذارترین رویدادها در صنعت فناوری، نمایشگاه جیتکس (GITEX) است که پل ارتباطی میان فناوری‌ها و استارتاپ‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شود. این نمایشگاه هر سال در دبی برگزار می‌شود. گردهمایی نوآوران، ایده‌پردازان، رهبران حوزه فناوری و مبتکران باعث می‎شود که این نمایشگاه هر ساله پربارتر از همیشه برگزار شود. نمایشگاه جیتکس این فرصت را در اختیار شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران می‎گذارد تا در خصوص ایده‌های جدید گفتگو کنند و با نمایش محصولات جدید خود، فرصت‌های تازه‌ای را در این حوزه برای خود به وجود بیاورند.
 
جیتکس (Gulf Information Technology Exhibition) رویدادی بسیار مهم در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر به شمار می‏رود و قرار است امسال در تاریخ ۱۶ الی ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (مصادف با ۲۴ الی ۲۸ مهر ۱۴۰۲) در شهر دبی از امارات متحده عربی برپا شود. پیشگامان حوزه تکنولوژی و بازدید کنندگان بسیاری هر ساله با رزرو تورهای نمایشگاهی دبی راهی سفری تجاری می‎شوند. می‎توانید با شرکت در این نمایشگاه رشد فناوری را به چشم خود ببینید و شاهد توسعه نسل‌های گذشته تکنولوژی و ارائه نوآوری‌های جدید باشید.
 
نمایشگاه جیتکس دبی که با نام نمایشگاه فناوری دبی نیز شناخته می‎شود، نمایشگاهی بسیار مهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا است. مدیران ارشد و متخصصان شرکت‌های مختلف فناوری گرد هم جمع می‎شوند و تازه‌ترین تحولات جهانی در صنعت فناوری اطلاعات را شناسایی می‌کنند و به ارائه آن‌ها می‌پردازند. پس برای برخورداری از فرصت‌های جدید کسب و کار، شناسایی و ملاقات با تأمین‌کنندگان، خرید محصولات جدید، گرفتن سفارش و اخذ نمایندگی، در نمایشگاه جیتکس دبی فرصتی استثنایی برای همه شرکت‌هاست. جالب است بدانید که این رویداد همزمان با نمایشگاه اینفوکام دبی در کشور امارات و در یک مکان برگزار می‌گردد.
 
امسال هم مانند سال‌های گذشته شرکت‌های ایرانی نیز در بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات جهان در دبی شرکت خواهند کرد. در این میان، رویداد روز فناوری ایران، مصادف با ۲۶ مهرماه قرار است در حاشیه جیتکس ۲۰۲۳ برگزار شود. قرار است سه پاویون هم در نمایشگاه اصلی جیتکس، نورث استار و جیتکس ایمپکت برپا شود.
کد مطلب : 21196
https://aftana.ir/vdciqzar.t1az32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی