پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
بیش از نیمی از کسب‌وکارهای کوچک مشتاق به استفاده از هوش مصنوعی در جهت کمک به کسب‌وکارشان هستند.
بیش از نیمی از کسب‌وکارهای کوچک مشتاق به استفاده از هوش مصنوعی در جهت کمک به کسب‌وکارشان هستند.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، تحقیقات جدید  GoDaddy، غول طراحی سایت حاکی از آن است که بیش از نیمی (۵۷ درصد) از کسب‌وکارهای کوچک مشتاق هستند تا دانش خود را در مورد هوش مصنوعی مولد و نحوه استفاده از آن برای کمک به کسب‌وکارشان گسترش دهند.
 
این یافته‌ها از طریق نظرسنجی از ۱۰۰۰ شرکت کوچک و متوسط در ایالات متحده به دست آمده است که ۳۸ درصد از آن‌ها در حال حاضر از ابزارهای هوش مصنوعی مولد و هوش مصنوعی نویسنده مانند ChatGPT و Bard استفاده می‌کنند یا حداقل آن‌ها را امتحان کرده‌اند.
 
در حال حاضر، سه چهارم (۷۵ درصد) از کسانی که چنین ابزارهایی را امتحان کرده‌اند، عملکردی «بسیار خوب» یا «عالی» را در مورد هوش مصنوعی گزارش کرده‌اند، در حالی که تنها 4 درصد از کسب‌وکارها از استفاده از این فناوری ناراضی بودند.
 
در حالی که شرکت‌های بزرگ‌تر معمولاً به منابع بیشتری دسترسی دارند، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط اغلب می‌توانند خود را برای متعادل کردن همه چیزهایی که با راه‌اندازی یک کسب‌وکار همراه است دچار مشکل کنند. در عین حال، استارت‌آپ‌ها می‌توانند حتی تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرند.
 
ابزارهای هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر برای کمک به وظایف تکراری و عینی، کمک به آزاد کردن زمان برای رهبران کسب‌وکار و کارمندان برای تمرکز بر کارهای ذهنی‌تر و هدایت کسب‌وکار، ارزشمند بوده‌اند.
 
پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی همچنین نسبت به جذب مشتریان جدید، افزایش درآمد، حفظ تعادل سالم کار و زندگی، بازاریابی و ایجاد محتوا برای رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت ابراز نگرانی می‌کردند.
 
ظهور بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی همه این‌ها را در زمان کمتر و با تنوع بیشتر امکان پذیر کرده است و قدرت‌های جدیدی را در اختیار کسب‌وکارهای کوچک قرار می‌دهد تا بتوانند متمایز شوند. در واقع، تقریبا دوسوم (۶۴ درصد) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در حال حاضر محتوای تولید شده خود را با هوش مصنوعی آزمایش می‌کنند.
 
برای کسانی که مطمئن نیستند که چگونه از چت‌بات‌هایی مانند ChatGPT بهترین استفاده را ببرند، GoDaddy ربات‌هایی را گردآوری کرده است که بیشتر حوزه‌های تجاری کلیدی را به همراه یک ربات پوشش می‌دهد.
 
با توجه به Small Business Assosication، کسب‌وکارهای کوچک ۹۹ درصد از کل مشاغل در آمریکا را تشکیل می‌دهند که نشان‌دهنده بازار وسیع و پتانسیل رشد عظیمی برای شرکت‌های هوش مصنوعی است زیرا کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به طور جدی‌تری به فکر استفاده از هوش مصنوعی در وظایف روزمره خود هستند.
 
منبع: Techradar
کد مطلب : 20901
https://aftana.ir/vdcb89b5.rhbggpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی