سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 14 May 2024
جالب است ۰
مصر میزبان نخبگان برنامه‌سازی جهان می‌شود

تیم برنامه‌سازی دانشگاه شریف به مسابقات جهانی ICPC می‌رود

تیم برنامه‌سازی دانشگاه شریف به مصر می‌رود تا در مسابقات جهانی ICPCبا سایر تیم‌های راه‌یافته به این مرحله از سراسر دنیا رقابت کند.
تیم برنامه‌سازی دانشگاه شریف به مصر می‌رود تا در مسابقات جهانی ICPCبا سایر تیم‌های راه‌یافته به این مرحله از سراسر دنیا رقابت کند.
 
به گزارش افتانا، مسابقات جهانی ICPC که آبان ماه امسال در مصر برگزار می‌شود و تیم اول این رقابت‌ها  از دانشگاه صنعتی شریف در مسابقات منطقه‌ای هفته گذشته، سهمیه حضور در آن را به دست آورد.
 
مرحله نهایی دور منطقه‌ای بیست‌وسومین دوره برنامه‌سازی دانشجویان یا ICPC 2022 روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه در با حضور ۶۲ تیم از ۳۸ دانشگاه کشور دانشکده کامپیوتر برگزار شد. رقابت‌های امسال در مرحله اول با حضور ۳۵۰ تیم و به صورت آنلاین برگزار شده بود که از میان آن‌ها این ۶۲ تیم به مرحله نهایی رسیده بودند و درنهایت ۴ تیم نشان طلا را از آن خود کردند که یک تیم از دانشگاه صنعتی شریف رتبه اول را به دست آورد و دو تیم دیگر این دانشگاه  به همراه یک تیم از دانشگاه علم‌وصنعت به‌طور مشترک دوم شدند و در فهرست چهار تیم برتر رقابت‌های امسال قرار گرفتند. بر همین اساس، تیم اول دانشگاه شریف به مسابقات جهانی ICPC اعزام خواهدشد.
کد مطلب : 20881
https://aftana.ir/vdcizvar.t1auv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی