جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
کاربران واتس‌اپ در جدیدترین نسخه این پیام‌رسان می‌توانند از قابلیت‌های جدیدی مثل نظرسنجی استفاده کنند.
کاربران واتس‌اپ در جدیدترین نسخه این پیام‌رسان می‌توانند از قابلیت‌های جدیدی مثل نظرسنجی استفاده کنند.
 
به گزارش افتانا به نقل از لایف‌هکر، ما عاشق به‌روزرسانی هستیم - ویژگی‌های جدید، پایداری بالاتر، نگاهی تازه به برنامه‌هایی که هر روز استفاده می‌کنیم. اکنون، بار دیگر نوبت واتس‌اپ است که تقریباً همه افرادی که از تلفن هوشمند استفاده می‌کنند، تغییرات جدیدی را به برنامه پیام‌رسانی اضافه کند. این بار، ما شاهد به‌روزرسانی‌های دو قطب اصلی در برنامه هستیم: نظرسنجی و کپشن.
 

به‌روزرسانی نظرسنجی‌ها در واتس‌اپ

هرکسی که از واتس‌اپ برای پرسیدن سؤالات از دوستان و خانواده خود استفاده می‌کند از این تغییرات قدردانی خواهد کرد. اکنون می‌توانید نظرسنجی‌های یک گزینه‌ای در تاپیک‌های واتس‌اپ ایجاد کنید. این نوع خاص از نظرسنجی، پاسخ دهندگان را از پاسخ دادن به بیش از یک بار مسدود می‌کند، بنابراین از خراب شدن نظرسنجی با نظرات متعدد جلوگیری می‌کنید. اگر واقعاً نیاز دارید که بدانید یک گروه درباره موضوعی چه فکری می‌کند، ممکن است یک نظرسنجی تک رأی راه‌حل خوبی باشد.
 
در مرحله بعد، اکنون بازگشت به نظرسنجی پس از ادامه چت بسیار آسان‌تر است. تا زمانی که نظرسنجی را پیدا نکنید، دیگر نیازی به پیمایش در موضوعات خود ندارید. در عوض، می‌توانید به سادگی آن را جستجو کنید و پیام‌ها را با نظرسنجی فیلتر کنید. این ویژگی دقیقاً مانند فیلتر کردن عکس‌ها، ویدیوها یا URLها عمل می‌کند. می‌توانید نظرسنجی‌ها را با باز کردن صفحه «چت‌ها»، فشار دادن «جستجو» و سپس انتخاب «نظرسنجی» برای مشاهده همه نظرسنجی‌ها جستجو کنید.
 
اکنون بسیار آسان‌تر است که بدانید مردم چه زمانی به نظرسنجی‌های شما پاسخ داده‌اند زیرا واتس‌اپ هر بار که این کار را می‌کنند، به شما اطلاع می‌دهد. به‌روزرسانی جدید هر زمان که شخصی به نظرسنجی شما پاسخ می‌دهد، یک نوتیفیکیشن برایتان می‌فرستد، بنابراین می‌توانید به‌جای بررسی هر دقیقه‌ای برای دیدن اینکه چه کسی به چه چیزی پاسخ داده است، به طور منفعلانه‌تر با پاسخ‌ها درگیر باشید.
 

به‌روزرسانی کپشن‌ها در واتس‌اپ

دومین مرحله‌ای که این به‌روزرسانی پوشش می‌دهد، به کپشن‌ها می‌پردازد. واتس‌اپ اکنون به شما امکان می‌دهد وقتی عکس‌ها را به چت دیگری فوروارد می‌کنید، کپشن‌های پیوست شده را نگه دارید، حذف یا ویرایش کنید. اگر عکسی کپشن ندارد، می‌توانید خودتان آن را اضافه کنید.
 
این امر در مورد اسناد نیز صدق می‌کند: چه یک PDF از محل کار ارسال کنید یا مقاله جالبی که می‌خواهید یکی از دوستانتان بخواند، می‌توانید برای توضیح اینکه چرا این فایل را ارسال می‌کنید توضیحی اضافه کنید.


تغییرات به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ
 

نحوه نصب آخرین آپدیت واتس‌اپ

آپدیت جدید واتس‌اپ به تازگی برای کاربران سراسر جهان عرضه شده است. با این حال، چند هفته طول می‌کشد تا تغییرات را به طور کامل اجرا کنند، بنابراین ممکن است فوراً آن‌ها را نبینید. برای دریافت آخرین به‌روزرسانی که ممکن است امروز یا تا پایان این ماه میلادی برسد، به بررسی فروشگاه اپ استور یا پلی استور ادامه دهید.
 
ممکن است برنامه به‌طور خودکار به‌روزرسانی شود، اما اگر نه، می‌توانید خودتان آن را به‌روزرسانی کنید. در اندروید، برنامه پلی استور را باز کنید، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید، مدیریت برنامه‌ها و دستگاه را انتخاب کنید، سپس در صورت موجود بودن، روی «به‌روزرسانی» در کنار واتس‌اپ ضربه بزنید. در iOS، اپ استور را باز کنید، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید، صفحه را با کشیدن به پایین بازخوانی کنید، سپس در صورت موجود بودن، روی «به‌روزرسانی» در کنار واتس‌اپ کلیک کنید.
 
منبع: Lifehacker
کد مطلب : 20773
https://aftana.ir/vdcipyar.t1auy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی