پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 25 Apr 2024
جالب است ۰
صدها شرکت محصولات و خدمات خود را در روز دوم برگزاری کنفرانس RSA 2023 در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشتند.
اختصاصی افتانا: صدها شرکت محصولات و خدمات خود را در روز دوم برگزاری کنفرانس RSA 2023 در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشتند.
 
به گزارش افتانا، شرکت‌های امنیت سایبری زیادی در کنفرانس RSA 2023 که در تاریخ 24 الی 27 آوریل در سانفرانسیسکو برگزار شد، شرکت کرده بودند و طی این کنفرانس محصولات و خدمات جدیدی در جهت بالا بردن امنیت سایبری مشتریان و سازمان‌ها ارائه کردند.

بیشتر بخوانید
در اولین روز از کنفرانس RSA چه گذشت
 
در ادامه خلاصه برخی از مهم‌ترین اطلاعیه‌های محصولات و خدمات جدید منتشر شده در روز دوم و همچنین اخباری که در روزهای گذشته از دست داده‌ایم، آورده شده است:
 
گوگل کلاود و اکسنچر همکاری خود را گسترش می‌دهند
گوگل کلاود و اکسنچر (Accenture) همکاری خود را گسترش داده‌اند. اکسنچر با یکپارچه‌سازی قابلیت‌ها و فناوری‌های گوگل، از جمله برای عملیات‌های امنیتی، اطلاعات تهدید، هوش مصنوعی مولد و مدیریت بحران و واکنش حوادث پیشنهاد تشخیص و پاسخ تطبیقی و سرویس MxDR خود را افزایش می‌دهد.
 
AI Spera موتور جستجوی اطلاعات تهدیدات سایبری را راه‌اندازی کرد
موتور جستجوی IP Spera مبتنی بر IP Criminal IP OSINT  یک موتور جستجوی اطلاعاتی تهدیدات سایبری است که آدرس‌های IP را برای شناسایی تهدیدات سایبری، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند.
 
آکامی یک فایروال جدید برای شبکه‌های ابری معرفی کرد
شرکت آکامی یک فایروال مخصوص شبکه‌های ابری پرولکسیک راه‌اندازی کرده است؛ قابلیت جدیدی که به کاربران اجازه می‌دهد ACL‌های خود را تعریف و مدیریت کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری را برای ایمن کردن لبه شبکه ارائه دهند.
 
ابزار اکتشاف سطح حمله برنامه  توسط Apiiro رونمایی شد
Apiiro ابزاری به نام Risk Graph Explorer را راه‌اندازی کرده است که به تیم‌های امنیتی کمک می‌کند تا سطح حمله برنامه خود را درک کنند.
 
معرفی یک موتور هوش مصنوعی جدید توسط BigID
BigID یک موتور هوش مصنوعی جدید با نام BigAI را معرفی کرده است که برای تسریع امنیت داده‌ها، حاکمیت و ابتکارات مدیریت ریسک طراحی شده است.
 
خودنمایی بلک‌بری با ارتقای سبد امنیت سایبری Cylance
بلک‌بری سبد امنیت سایبری Cylance خود از جمله نقطه پایانی، مدیریت رویداد، اتصال برنامه SaaS، هوش تهدید و قابلیت‌های قابلیت مشاهده eSIM را ارتقا داده است. این شرکت همچنین همکاری خود را با MSSP Solutions Granted تمدید کرده است.
 
Eclypsium پلتفرم امنیتی زنجیره تأمین را راه‌اندازی کرد
Eclypsium یک پلتفرم امنیتی زنجیره تأمین را راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که تیم‌های امنیتی و عملیات فناوری اطلاعات را قادر می‌سازد تا به طور مداوم صورتحساب مواد نرم‌افزاری (SBOM)، یکپارچگی و آسیب‌پذیری اجزا و کد سیستم را در هر دستگاه شناسایی و نظارت کنند.
 
گوگل کلاود کنترل‌های داده ChromeOS و ادغام‌های امنیتی را اضافه می‌کند
گوگل کلاود کنترل‌های داده و ادغام‌های امنیتی جدیدی را برای سیستم عامل کروم (ChromeOS) برای افزایش حفاظت از داده‌های کسب‌وکار اعلام کرده است. ادغام‌ها شامل شبکه‌های CrowdStrike و Palo Alto برای بینش و نظارت امنیتی و Netskope برای مدیریت هویت و دسترسی است.
 
پورتال Panorays برای کنترل ریسک‌های امنیت زنجیره تأمین
Panorays پورتال جدید ریسک بینش و پاسخ را راه‌اندازی کرده است که به سازمان‌ها دید و کنترل کامل بر ریسک‌های زنجیره تأمین را ارائه می‌دهد و به تیم‌های امنیتی اجازه می‌دهد تا زمان واکنش را سرعت بخشند.
 
پنترا دفاتر خود را در آمریکای لاتین افتتاح می‌کند
شرکت اعتبارسنجی امنیتی خودکار Pentera عملیات تجاری خود را به آمریکای لاتین گسترش داده و دفاتری در مکزیک و برزیل افتتاح کرده است.
 
ReliaQuest قابلیت‌های هوش مصنوعی را به پلتفرم عملیات امنیتی خود اضافه می‌کند
ReliaQuest قابلیت‌های هوش مصنوعی را به پلتفرم عملیات امنیتی خود، به‌ویژه راه‌حل تجزیه و تحلیل هوشمند GreyMatter اضافه کرده است. هدف از این کار این است که تیم‌های امنیتی درک تهدیدات و اقدام را آسان‌تر کنند.
 
راه‌اندازی پلتفرم رتبه‌بندی امنیتی با سیستم جستجوی GPT-4 توسط SecurityScorecard
SecurityScorecard راه‌اندازی یک پلتفرم رتبه‌بندی امنیتی را اعلام کرد که با سیستم GPT-4  شرکت OpenAI یکپارچه می‌شود. قابلیت پردازش زبان طبیعی باید برای تیم‌های امنیت سایبری آسان‌تر شود تا به سرعت پاسخ‌هایی برای خطرات با اولویت بالا پیدا کنند.
 
SentinelOne پلتفرم داده‌های امنیتی خود را راه‌اندازی کرد
شرکت SentinelOne  پلتفرم Singularity Security DataLake را راه‌اندازی کرده است؛ یک پلتفرم داده امنیتی که برای ارائه بینشی برای شناسایی روندها، تشخیص ناهنجاری‌ها و پاسخگویی به تهدیدات در زمان واقعی طراحی شده است.
 
Thales توکن‌های USB جدید را راه‌اندازی کرد
شرکت Thales سری SafeNet eToken Fusion را راه‌اندازی کرده است که Fast IDentity Online 2.0 (FIDO2) را با PKI/CBA در یک تأییدکننده واحد ترکیب می‌کنند. توکن‌های جدید برای محافظت از کاربران Microsoft Azure Active Directory در برابر به خطر افتادن حساب‌ها و ارائه امنیت قوی‌تر برای دسترسی به برنامه‌های ابری و وب طراحی شده‌اند.
کد مطلب : 20725
https://aftana.ir/vdcfted0.w6dx0agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی