سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 23 Apr 2024
جالب است ۰
بسیاری از شرکت‌های امنیت سایبری در کنفرانس RSA امسال به ارائه خدمات و تولیدات محصولات جدید خود در این زمینه پرداختند.
اختصاصی افتانا: بسیاری از شرکت‌های امنیت سایبری در کنفرانس RSA امسال به ارائه خدمات و تولیدات محصولات جدید خود در این زمینه پرداختند.
 
به گزارش افتانا، شرکت‌های امنیت سایبری زیادی در کنفرانس RSA 2023 که در تاریخ 24 الی 27 آوریل در سانفرانسیسکو برگزار شد، شرکت کرده بودند و طی این کنفرانس محصولات و خدمات جدیدی در جهت بالا بردن امنیت سایبری مشتریان و سازمان‌ها ارائه کردند.

بیشتر بخوانید:
در اولین روز از کنفرانس RSA چه گذشت
اتفاقات مهم روز دوم کنفرانس RSA 2023
 
در اینجا خلاصه‌ای از برخی از مهم‌ترین اطلاعیه‌های محصول و خدمات جدید منتشر شده در روز سوم و همچنین اخباری که در روزهای گذشته از دست داده‌ایم، آورده شده است:
 
نفوذ Bishop Fox به انگلستان
شرکت Bishop Fox گسترش خود را در بازار بریتانیا اعلام کرده است. استراتژی توسعه شرکت تمرکز اولیه بر شمال اروپا است.
 
BigID و Thales راه حل یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهند
BigID و Thales برای ارائه راه حل یکپارچه‌ای با یکدیگر همکاری کرده‌اند که هوش داده BigID را با پلتفرم CipherTrust Thales ترکیب می‌کند تا با رمزگذاری فعال، ناشناس و حذف داده‌ها به طور دقیق و در مقیاس، حفاظت جامع از داده‌ها و رعایت حریم خصوصی را ارائه دهد.
 
انتشار نتایج تحقیقات Checkmarx از امنیت اپلیکیشن‌ها
شرکت Checkmarx نتایج مطالعه خود در زمینه امنیت اپلیکیشن‌ها را تحت عنوان Global Pulse منتشر کرده است که نشان می‌دهد 88 درصد از مدیران امنیت اپلیکیشن حداقل یک بار در سال گذشته تحت حمله سایبری از طریق آسیب‌پذیری در اجرای کد را تجربه کرده‌اند.
 
Graylog ویژگی های جدیدی را معرفی کرد
SIEM و شرکت مدیریت لاگ Graylog نسخه جدیدی از پلتفرم خود را برای ساده‌سازی تحقیقات حادثه، بهینه‌سازی تشخیص و پاسخ تهدید و کاهش هزینه‌های غیرضروری ذخیره‌سازی داده‌ها اعلام کرده است. نسخه 5.1 در حال حاضر در نسخه بتا است و انتظار می‌رود در ماه می در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.
 
Gurucul قابلیت‌های امنیتی تجزیه و تحلیل و پلتفرم عملیات را گسترش می‌دهد
شرکت SIEM Gurucul در حال گسترش قابلیت‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل امنیتی و عملیات خود است. این شرکت عملکرد جستجو، شناسایی و پاسخ مبتنی بر هویت و قابلیت مشاهده ابری را بهبود بخشیده است.
 
(ISC)² تحقیقات سیاست امنیت سایبری را منتشر می‌کند
سازمان غیرانتفاعی امنیت سایبری (ISC)² گزارش جدیدی با عنوان «رویکردهای جهانی به سیاست، قانون و مقررات سایبری» منتشر کرده است که رویکردهای قوانین و مقررات سایبری در کانادا، اتحادیه اروپا، ژاپن، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده را تحلیل می‌کند.
 
ManageEngine نسخه MSSP راه حل SIEM میزبان ابری را راه اندازی کرد
ManageEngine از راه‌اندازی نسخه MSSP راه حل SIEM مبتنی بر ابر خود، Log360 Cloud خبر داد.
 
Mira Security محصول مجازی ارکستراسیون ترافیک رمزگذاری شده (vETO) را معرفی کرد
Mira Security محصول مجازی ارکستراسیون ترافیک رمزگذاری شده (vETO) خود را برای ابر عمومی معرفی کرده است که به زودی برای خرید در بازار خدمات وب آمازون در دسترس خواهد بود. Cloud vETO دید ایمن را در ترافیک رمزگذاری‌شده فراهم می‌کند.
 
SaaS Alerts و راه‌حل‌های جدیدش
SaaS Alerts، یک شرکت امنیت سایبری که MSPها را قادر می‌سازد تا از برنامه‌های تجاری SaaS مشتریان محافظت و کسب درآمد کنند، Unify را راه‌اندازی کرده است.
 
ایجاد بازاری جامع برای ارائه راه‌حل‌های سایبری
شرکت Saciynt یک بازار جامع برای امنیت سایبری را راه‌اندازی کرده است؛ بازاری از برنامه‌های کاربردی ساخته شده بر روی Enterprise Identity Cloud (EIC) این شرکت توسط سازمان‌های بزرگی مانند Deloitte، EY، IBM، KPMG، CredenceIA، Inspira Enterprise، Oxford Computer Group، ServiceNow، Microsoft، Ping Identity، Zscaler و 1Kosmos ساخته شده است.
 
Skyhigh Security قابلیت‌های جدیدی را به Security Service Edge اضافه می‌کند
شرکت امنیت ابری Skyhigh Security از اضافه شدن چندین قابلیت جدید به سبد محصولات خدمات امنیتی Edge (SSE) خود خبر داده است، از جمله تطبیق داده‌های دقیق (EDM) برای حفاظت از داده‌های حساس، حفاظت یکپارچه داده برای Microsoft 365، Remote Browser Isolation (RBI) CASB و ZTNA و یک سیاست‌ساز جدید.
 
Tessian قابلیت‌های جدید پاسخ به تهدیدات ایمیل را راه‌اندازی می‌کند
شرکت امنیتی ایمیل Tessia در دسترس بودن عمومی Tessian Respond را اعلام کرده است که تیم‌های امنیتی را قادر می‌سازد تا با ارائه قابلیت‌های پیشگیرانه شکار تهدید و پاسخ‌دهی و اصلاح ایمیل‌های گزارش شده توسط کاربر نهایی، سریعاً همه تهدیدات ایمیل را شناسایی و به آن‌ها پاسخ دهند.
 
Traceable AI راه حل Zero Trust API Access را معرفی می‌کند
هوش مصنوعی Traceable از راه‌اندازی Zero Trust API Access (ZTAA) خبر داد، راه‌حلی که برای کمک به سازمان‌ها برای محافظت بهتر از داده‌های حساس و جلوگیری از سوءاستفاده از API طراحی شده است. این راه‌حل، خط‌مشی دسترسی به داده‌های پویا، اعتماد تطبیقی مستمر و قابلیت‌های محدودکننده نرخ هوشمند را ارائه می‌دهد.
 
Uptycs سیستم هشدار اولیه امنیت ابری را راه‌اندازی کرد
Uptycs از قابلیت‌های جدیدی برای پلتفرم CNAPP و XDR خود رونمایی کرده است که به سازمان‌ها امکان می‌دهد گزارش‌های حسابرسی گیت‌هاب و اطلاعات هویت کاربر را از Okta و Azure AD جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنند تا رفتار مشکوک را آشکار کنند و یک سیستم هشدار اولیه ایجاد می‌کند که به تیم‌های امنیتی اجازه می‌دهد عوامل تهدید را قبل از اینکه بتوانند به داده ها و خدمات در فضای ابری دسترسی داشته باشند، شناسایی و متوقف کنند.
کد مطلب : 20751
https://aftana.ir/vdcezf8w.jh87ni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی