جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 26 Apr 2024
جالب است ۰
در این مستند که برای اولین بار به بررسی نحوه عملکرد این بدافزار می پرداخت، کارشناسان در بخش های مختلف به بررسی مقوله امنیت در فضای مجازی، جنگ سایبری و عملکردهای ویژه بدافزار استاکس نت پرداختند
به گزارش افتانا، نخستین فیلم مستند درباره بدافزار استاکس نت از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

بنا بر این گزارش، این فیلم مستند درباره بدافزار استاکس نت با عنوان «استاکس نت، جنگ سایبری» توسط حسام دهقانی نوشته و کارگردانی شده که بیست و چهارم آذرماه از شبکه اول پخش گردید. 

در این مستند که برای اولین بار به بررسی نحوه عملکرد این بدافزار می پرداخت، کارشناسان در بخش های مختلف به بررسی مقوله امنیت در فضای مجازی، جنگ سایبری و عملکردهای ویژه بدافزار استاکس نت پرداختند. 

کارشناسانی چون علیرضا صالحی، علی عباس نژاد، محمد مهدی شبیری، علیرضا صیرفی و اسماعیل ذبیحی از حوزه امنیت اطلاعات و محسن میربهرسی معاون پیشگیری جرایم رایانه‌ای پلیس سایبری ایران نظرات خود در رابطه با این بدافزار ارائه نمودند. 

همچنین دنیس مونر، از شرکت گیت پروتکت آلمان و لوئیس کورونز از شرکت پاندا از دیگر کارشناسانی بودند که در این مستند به ارائه توضیحاتی در رابطه با نحوه فعالیت این بدافزار پرداختند. 

در این مستند سی دقیقه ای، که قبلا در جشنواره بین المللی فیـلم مستنــد ایـران (سینما حقیقت) نیز حضور یافته بود، با تکیه بر دیدگاه های مختلف کارشناسان، استاکس نت و ابعاد مختلف آن تشریح گردید. 

علاقمندان جهت مشاهده اطلاعات این فیلم می توانند به نشانی www.imdb.com/title/tt1950374 مراجعه نمایند. همچنین آنونس فیلم در اینجا قابل مشاهده می باشد. 
کد مطلب : 203
https://aftana.ir/vdcicpar2t1au.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی