دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 May 2024
جالب است ۰
همزمان با روز جهانی ارتباطات:

سه فناوری نوین ICT در زنجان رونمایی می شود

عضو هیات مدیره انجمن پارك‌های علمی ایران،گفت: همزمان با روز جهانی ارتباطات (۲۷ اردیبهشت) از سه فناوری نوین ICT در همایش فناوری و ارتباطات این استان رونمایی می شود.
 عضو هیات مدیره انجمن پارك‌های علمی ایران،گفت: همزمان با روز جهانی ارتباطات (۲۷ اردیبهشت) از سه فناوری نوین ICT در همایش فناوری و ارتباطات این استان رونمایی می شود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)،جلیل خاوندكار روز گفت: دانش، زمانی تاثیر گذار است كه علاوه بر آگاهی بشر به ایجاد یك فناوری برای آسایش و رفاه بشریت منجر شود.

وی حوزه ICT را از جمله بخش های مهم و تاثیرگذار در توسعه روبه رشد كشورها عنوان كرد و اظهار داشت: دانش و معلومات در این حوزه باید مشابه مراكز علمی و فناوری سایر كشورها به اشتغال پر درآمد، مشاغل و كسب و كارهای با ارزش افزوده بالا منتهی شود.

رئیس پارك علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تكمیلی علوم پایه زنجان، با اشاره به اینكه همزمان با روز جهانی ارتباطات دومین گردهمایی علاقمندان فناوری اطلاعات و ارتباطات در این استان برگزار می شود، افزود: این همایش با حضور مراكز پژوهشی، متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شركت‌های فناور، مسئولان و كارشناسان دولتی این رشته در پارك علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تكمیلی علوم پایه زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: فناوری‌های نوین، یافته‌های جدید در حوزه تكنولوژی و كسب و كار و راه‌های ارتقای آموزش و پژوهش‌های كاربردی از مباحث این همایش یك روزه است.

عضو نقشه راهبری دانش جهانی، نقش سلسله همایش‌های ICT در استان زنجان را بسیار موثر عنوان كرد و افزود: تاسیس مركز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاسیس پارك علم و فناوری، هم‌گرایی متخصصان این رشته را به همراه داشته است.

به گفته ی وی در دومین گردهمایی علاقمندان فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از ۲۰۰ نفر از علاقمندان ICT‌ اعم از حوزه كسب و كار، آموزش عالی و آموزش و پرورش به همراه مسوولان IT‌ سازمان‌های دولتی شركت خواهند داشت.
کد مطلب : 1300
https://aftana.ir/vdcf.xdyiw6dmxgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی