سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
هم‌زمان با دهمین سالگرد کمیسیون شبکه در دیده‌بان فناوری مطرح شد:

بررسی فعالیت کمیسیون شبکه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

ماهنامه دیده‌بان فناوری در شماره جدید خود به «بررسی فعالیت کمیسیون شبکه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران» پرداخت.

ماهنامه دیده‌بان فناوری در شماره جدید خود به «بررسی فعالیت کمیسیون شبکه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران» پرداخت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، ماهنامه دیده‌بان فناوری در شماره جدید خود، پرونده فراصنعت فاوا را به «بررسی فعالیت کمیسیون شبکه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران» اختصاص داده است. 

این پرونده به بهانه دهمین سالگرد کمیسیون شبکه پای صحبت افراد پیشروی این کمیسیون در قالب میزگرد و گفت‌وگو نشسته است. «کمیسیون شبکه ژن خاصی دارد» حاصل میزگردی است با حضور آزاد معروفی، حمید بابادی نیا، ‌اله‌مراد طالبی و علیرضا صالحی و «کمیسیون شبکه حاصل همکاری جمعی بود» نتیجه گفت‌وگویی است با مسعود معزی‌نیا؛ که همگی این نام‌ها نقش پررنگی در شکل‌گیری این کمیسیون دارند. 

مطالبی با عناوین «برنامه ششم و جایگاه توسعه فاوا»، «فاوا در بودجه ۹۵ کشور کجاست» نیز در این پرونده گنجانده شده‌اند و «در برنامه ششم، فاوا ابزار توانمندسازی است» حاصل گپ‌وگفتی با دکتر مرتضی براری، معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، است. 

درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی این شماره از ماهنامه دیده‌بان فناوری می‌توانید به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۷۴۹۴۱۰ در ارتباط باشید. مطالب منتشرشده در شماره‌های پیشین را نیز می‌توانید در این نشانی بخوانید.

کد مطلب : 10923
https://aftana.ir/vdcexo8z.jh87wi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی