جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار شد.
اختصاصی افتانا: دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس،  19 تا 22 اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار شد.
 
به گزارش افتانا، دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس،  19 تا 22 اردیبهشت‌ماه 1402 با حضور بیش از  ۴۰۰ شــرکت نــوآور و فنــاور در قالب غرفــه‌دار، ۷۰هزار مخاطب فعـــال در حوزه کسب‌وکار، ۱۵۰ سرمـــایه‌گذار، بیش از ۴۰۰ جلـــــسه B2B ، بیش از ۲۰ رویــــداد و بخش جنبی برگزار شد.
 
روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مزیت بزرگ اینوتکس را دورهمی فناوران و نوآوران دانست و گفت: ما به طور جدی اعتقاد داریم که کنار رویدادهای سرمایه‌گذاری حضور داشته باشیم و اولین دوره فینوتکس در کنار اینوتکس امسال آغاز به کار کرد و اگر رسانه‌ها به ما کمک کنند تا صدای توانمندی محققان ایران به سرمایه گذاران برسد، شاهد خواهیم بود که در فینوتکس سال آینده اشتیاق بیشتری برای حضور سرمایه‌گذاران خواهیم بود.
 
رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس 2023 است، که برای ششمین سال متوالی برگزار شد، امسال این رقابت‌ها در 5 استان اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار شد. همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس برترین های این بخش نیز معرفی شدند. قبل از مشخص شدن برگزیدگان نهایی برگزیدگان استانی در رقابت فینال به رقابت با یکدیگر پرداختند.
 
کد مطلب : 20794
https://aftana.ir/vdcbazb5.rhbg9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی