سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ , 16 Apr 2024
جالب است ۰
صدها شرکت این هفته محصولات و خدمات خود را در کنفرانس RSA 2023 در سانفرانسیسکو به نمایش می‌گذارند.
اختصاصی افتانا: صدها شرکت این هفته محصولات و خدمات خود را در کنفرانس RSA 2023 در سانفرانسیسکو به نمایش می‌گذارند.
 
به گزارش افتانا، شرکت‌های امنیت سایبری زیادی در کنفرانس RSA امسال در سانفرانسیسکو دور هم جمع شده‌اند تا مسائل روز این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار دهند و همچنین، خدمات خود در سال جدید میلادی را برای دیگر شرکت‌ها و جهان ارائه دهند.
 
در اینجا خلاصه‌ای از مهم ترین اطلاعیه‌های محصول و خدمات جدید ارائه شده در روز اول و در روزهای منتهی به رویداد آمده است:
 

آکامی محافظ برند را راه‌اندازی می‌کند

شرکت امنیت وب Akamai راه‌حل جدیدی را با نام Brand Protector راه‌اندازی کرده است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا وب‌سایت‌های فیشینگ، فروشگاه‌های آنلاین جعلی و جعل هویت برند را شناسایی و مختل کنند.
 

قابلیت‌های جدید Amazon GuardDuty توسط آمازون رونمایی شد

خدمات وب آمازون (AWS) سه قابلیت جدید را برای سرویس تشخیص تهدید Amazon GuardDuty خود اعلام کرده است تا به مشتریان کمک کند تا از کانتینر، پایگاه داده و بارهای کاری بدون سرور محافظت کنند. قابلیت‌های جدید شامل محافظت در زمان اجرای کانتینر برای Amazon Elastic Kubernetes Service (EKS)، پوشش گسترده داده‌های ذخیره‌شده در Amazon Aurora و پشتیبانی از برنامه‌های بدون سرور در AWS Lambda است.
 

رونمایی از سرویس جدید پاسخ به فیشینگ

شرکت Binary Defense یک سرویس جدید پاسخ فیشینگ را برای شرکت‌ها راه‌اندازی کرده است که سخت‌سازی سطح حمله ایمیل، همبستگی اطلاعاتی، شکار تهدید و توصیه‌های تشخیص و اصلاح مبتنی بر تحقیق را ارائه می‌دهد.
 

سیسکو راه حل جدید XDR را رونمایی کرد

سیسکو راه حل جدید تشخیص و پاسخ (XDR) توسعه یافته جدیدی را معرفی کرده است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از اتوماسیون، حوادث امنیتی را اولویت‌بندی کرده و به طور مؤثرتر اصلاح کنند. راه حل در حال حاضر در نسخه بتا است و انتظار می‌رود در جولای 2023 در دسترس باشد.
 

داروینیم پلتفرم پیشگیری از تقلب را راه اندازی کرد

داروینیم پلتفرم حفاظت از مشتری مستمر خود را راه‌اندازی کرده است، یک راه‌حل جدید برای جلوگیری از تقلب که بر لبه تمرکز دارد. موارد استفاده برای پلتفرم داروینیوم شامل امنیت حساب، تشخیص کلاهبرداری، تصاحب حساب، حساب‌های جدید/ هویت مصنوعی جعلی و اطلاعات ربات است.
 

راه‌اندازی پلتفرم اطلاعاتی جدیدی توسط Flashpoint

 Flashpoint از Ignite، یک پلتفرم اطلاعاتی جدید که برای کمک به سازمان‌ها برای تسریع کاهش خطر و پیشگیری در تیم‌های CTI، مدیریت آسیب‌پذیری، امنیت ملی و امنیت فیزیکی طراحی شده است، رونمایی کرد.
 

Google Cloud از توسعه اکوسیستم و Workbench هوش مصنوعی امنیتی خبر داد

Google Cloud از Security AI Workbench خبر داد؛ پلتفرمی که شرکا را قادر می‌سازد تا هوش مصنوعی مولد را به محصولات خود گسترش دهند. Security AI Workbench همچنین ویژگی جدید تجزیه و تحلیل کد VirusTotal را تقویت می‌کند. علاوه بر این، Google Cloud و Mandiant در حال ترکیب اکوسیستم‌های شریک امنیت سایبری خود هستند که در مجموع بیش از 100 فروشنده دارد.
 

هانترس راه حلی را برای مایکروسافت 365 اعلام کرد

Huntress یک راه حل تشخیص و پاسخ مدیریت شده (MDR) را برای مایکروسافت 365 اعلام کرده است که قابلیت‌های خود را به مجموعه ابزارهای مایکروسافت 365 با یک راه حل تشخیص و اصلاح آسان برای استقرار گسترش می‌دهد.
 

روش جدید IBM برای شناسایی تهدیدهای سایبری

IBM راه حل جدیدی برای شناسایی و پاسخ تهدید راه‌اندازی کرده است. مجموعه امنیتی QRadar شامل EDR و XDR، SIEM، SOAR و قابلیت‌های مدیریت لاگ است. این شرکت می‌گوید که مجموعه شناسایی و پاسخ تهدید خود را برای به حداکثر رساندن سرعت و کارایی و پاسخگویی به نیازهای خاص تحلیلگران امنیتی بازسازی کرده است.
 

(ISC)² منبع جدید گواهی‌نامه CISSP را راه‌اندازی کرد

مؤسسه غیرانتفاعی امنیت سایبری (ISC)² آموزش رسمی آمادگی خودگام CISSP را راه‌اندازی کرده است که از هوش مصنوعی برای کمک به افراد برای دریافت گواهینامه حرفه‌ای امنیت سیستم‌های اطلاعاتی معتبر (CISSP) استفاده می‌کند. کاربران بر اساس دانش قبلی، سرعت یادگیری و سطح اطمینان آن‌ها هدایت می‌شوند.
 

NetAlly تحلیلگر امنیت سایبری دستی را راه‌اندازی کرد

شرکت نت‌الی سرویس CyberScope را راه‌اندازی کرده است، یک تحلیلگر امنیت سایبری دستی که برای انجام ارزیابی‌ها، تحلیل‌ها و گزارش‌های امنیتی جامع طراحی شده است. CyberScope یک ابزار امنیتی ناهموار و قابل حمل است که از فناوری Nmap و یک رابط ساده استفاده می‌کند.
 

Oak9 چارچوب امنیتی به عنوان کد منبع باز و SDK را منتشر می‌کند

Oak9 تایتون را منتشر کرده است، یک چارچوب امنیتی به‌عنوان کد (SaC) و کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) که به تیم‌های امنیتی اجازه می‌دهد معماری‌های مرجع امنیتی سفارشی بسازند و الگوهای طراحی را به‌عنوان کد طراحی کنند.
 

Paladin Cloud پلتفرم امنیتی ابری SaaS را راه‌اندازی کرد

Paladin Cloud یک پلت فرم جدید امنیتی ابری SaaS را راه‌اندازی کرده است که برای کمک به سازمان‌ها در شناسایی و تجسم دارایی‌های سایبری و کنترل‌های امنیتی، و نظارت بر محیط‌های ابری برای آسیب‌پذیری‌ها، پیکربندی‌های نادرست و سایر خطرات امنیتی طراحی شده است.
 

Securonix پلت فرم یکپارچه SIEM را راه‌اندازی کرد

Securonix پلتفرم Unified Defense SIEM خود را راه‌اندازی کرده است که می‌تواند تقاضای داده‌های انبوه را برآورده کند و محتوای تهدید را به عنوان یک سرویس ارائه دهد. همچنین قابلیت های جاروی تهدید، اشتراک گذاری اطلاعات و تحقیقات را فراهم می‌کند.
 

SentinelOne از پلتفرم شکار تهدید رونمایی کرد

SentinelOne از یک پلتفرم شکار تهدید رونمایی کرده است که از هوش مصنوعی مولد و قابلیت‌های یادگیری تقویتی برای کمک به شرکت‌ها در شناسایی، توقف و اصلاح خودکار حملات استفاده می‌کند.
 

Sevco Security پلتفرم CAASM را راه‌اندازی کرد

Sevco Security پلتفرم مدیریت سطح حملات سایبری خود (CAASM) را راه‌اندازی کرده است، راه حلی که توسط این شرکت به عنوان موتور تجسمی و همبستگی اطلاعات دارایی امنیت سایبری اختصاصی 4 بعدی ارائه شده است.
 

SecureIQLab آزمایش فایروال ابری را اعلام کرد

SecureIQLab یک تست پیشرفته Cloud Firewall (ACFW) را اعلام کرده است که برای ارزیابی توانایی راه حل های امنیتی ابری برای مقاومت در برابر انواع مختلف حملات طراحی شده است. فرآیند آزمایش عناصر چارچوب MITER ATT&CK و مدل زنجیره کشتار سایبری لاکهید مارتین را برای ارزیابی امنیت، عملکرد و قابلیت‌های عملیاتی ترکیب می‌کند.
 

Torq پلتفرم ابری اتوماسیون امنیتی را ارائه می‌دهد

Torq از یک پلتفرم ابر اتوماسیون امنیتی درجه یک سازمانی پرده‌برداری کرده است که می‌تواند به سازمان‌ها در مدیریت، ادغام و سازماندهی پشته های امنیت سایبری خود کمک کند.
 

Trellix مجموعه امنیتی نقطه پایانی را راه‌اندازی کرد

شرکت Trellix  یک سرویس را به نام Suite Endpoint Security را راه‌اندازی کرده است که امنیت نقطه پایانی، تشخیص و پاسخ نقطه پایانی (EDR) و پزشکی قانونی نقطه پایانی را ترکیب می‌کند تا دید و کنترل مورد نیاز برای ایمن کردن نقاط پایانی را برای تحلیلگران SOC فراهم کند.
 

VMware از قابلیت‌های امنیتی جدید رونمایی کرد

VMware چندین قابلیت امنیتی جدید از جمله سرویس فایروال که قابلیت‌های امنیتی NSX را به دستگاه‌های لبه VMware SD-WAN ارائه می‌کند، VMware Secure App IX برای اتصال امن‌تر به برنامه‌ها و به‌روزرسانی‌های VMware Workspace ONE برای فیشینگ، دسترسی ایمن و مدیریت پچ را رونمایی کرده است.
کد مطلب : 20717
https://aftana.ir/vdcguu9x.ak9zq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی