نشست خبری شرکت ایدکو با مدیر توسعه بازار شرکت اینفوواچ در حاشیه نمایشگاه الکامپ نوزدهم برگزار شد.
نشست خبری شرکت ایدکو با مدیر توسعه بازار شرکت اینفوواچ در حاشیه نمایشگاه الکامپ نوزدهم برگزار شد. به گزارش موسسه دیده بان آی تی، این نشست خبری با حضور سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو و اندری سوکورنکو، مدیر توسعه بازار شرکت اینفوواچ و با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار گردید.
براساس این گزارش، سینا بقایی، در این نشست خبری گفت: شرکت ایدکو در سال ۸۴ با هدف توسعه فعالیت های مبتنی بر تجارت الکترونیکی و همچنین ارائه راهکارهای امنیت اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرد و در طول این سال ها تلاش کرده است امکانات و ویژگی های متنوع و مفیدی را برای بهبودی وضعیت امنیت فناوری اطلاعات در سازمان ها معرفی کند.
مدیر عامل ایدکو اظهار داشت: شرکت ایدکو در ادامه فعالیت های خود، همکاری جدیدی را با شرکت اینفوواچ آغاز کرده است و در نمایشگاه الکامپ نیز به طور رسمی به معرفی این راهکارها خواهد پرداخت.
در ادامه، اندری سوکورنکو، نیز در مورد فعالیت های شرکت مطبوع خود گفت: اینفوواچ معتقد است اطلاعات سازمان ها اهمیت بسیاری دارد و در واقع اطلاعات شما کسب و کار شماست.
وی افزود: راهکارهای ما در بسیاری از کشورهای دنیا مانند آلمان، بریتانیا، روسیه، کشورهای CIS و خاورمیانه استفاده می شود و برای حضور در بازارهای امریکا، کانادا، امریکای لاتین و اروپا برنامه های گسترده ای داریم. همچنین مشتریان متنوع و متعددی از شرکت های نفت و گاز و بانک های بزرگ در روسیه تا شرکت های تجاری از این خدمات استفاده می کنند.
سوکورنکو تصریح کرد: شرکت ها به دنبال افزایش کارایی، سرعت و فروش و کاهش هزینه ها هستند که مخاطراتی مانند نشت اطلاعات مغایر با این اهداف هستند. اینفوواچ برای مقابله با این مخاطرات راهکارهایی ارائه داده است از جمله جلوگیری از نشت داده ها (DLP) که راهکاری است که علاوه بر این که از نشت اطلاعات جلوگیری می کند با تحلیل های خاصی میزان رضایت شغلی پرسنل را نیز نشان می دهد.
سوکورنکو در ادامه گفت: راهکار دیگر اینفوواچ امنیت در نقاط انتهایی است که وظیفه حفاظت از اطلاعات در نقاط انتهایی مانند حافظه های فلش را برعهده دارد.
مدیر توسعه بازار اینفوواچ ادامه داد: راهکار بعدی این شرکت Appercut است. این محصول برای سازمان ها و شرکت هایی در نظر گرفته شده است که تولید و توسعه نرم افزار را انجام می دهند و ممکن است در پروسه تولید به علت اشتباه در برنامه نویسی امنیت اطلاعات سازمان را کاهش داده و موجب دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات شود.
در پایان این نشست پرسش و پاسخ خبرنگاران انجام گرفت و اصحاب رسانه دیدگاه های خود را مطرح نمودند. سوکورنکو در پاسخ به سئوالی در مورد بومی شدن راهکارهای اینفوواچ گفت: محصولات DLP کاملا مبتنی بر زبان هستند و تاکنون برای فارسی و ۱۶ زبان دیگر آماده شده و در کمترین زمان هر زبانی را تحلیل می کنند. زیرا اصولا موضوع بررسی نشت داده ها ارتباط تنگاتنگی با زبان دارد.
همچنین بقایی در پاسخ به این سوال که آیا ایدکو روند محصول محور بودن خود را ادامه خواهد داد گفت: ایدکو در تلاش است تا با همکاری شرکت اینفوواچ، در کنار ارائه محصول، به ارائه راهکار نیز بپردازد.
سوال بعدی خبرنگاران در خصوص ادعای شرکتی در مورد نمایندگی انحصاری اینفوواچ را سوکورنکو پاسخ داد و گفت: اینفوواچ دارای چند نماینده ارائه و توزیع در ایران است و در تلاش است تا با حضور در این نمایشگاه نمایندگان دیگری را نیز جذب نماید. همچنین درصدد است برای هر کدام از نمایندگان خود روش های انحصاری فروش را طراحی می نماید.