شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳ , 23 Nov 2024
جالب است ۰
بنابر اعلام سازمان فناوری اطلاعات، سامانه جدید ارزیابی و صدور پروانه خدمات امنیتی از روز 21 مردادماه آغاز به کار کرده و صرفا به درخواست‌هایی که از این طریق ارائه شوند، رسیدگی می‌شود.
بنابر اعلام سازمان فناوری اطلاعات، سامانه جدید ارزیابی و صدور پروانه خدمات امنیتی از روز 21 مردادماه آغاز به کار کرده است و صرفا به درخواست‌هایی که از این طریق ارائه شوند، رسیدگی می‌شود.
 
به گزارش افتانا، سازمان فناوری اطلاعات کشور در راستای تسریع و بهبود اجرای فرایندهای ارزیابی و صدور پروانه خدمات امنیتی و پاسخگویی به متقاضیان این حوزه اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سامانه جدید ارزیابی و صدور پروانه خدمات امنیتی و اتصال آن به درگاه ملی مجوزها کرد و بر این اساس از 21 مردادماه پذیرش تمامی درخواست‌های مربوط به پروانه خدمات امنیتی اعم از تمدید، تغییر یا صدور پروانه جدید، صرفاً از طریق ثبت‌نام در درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی Mojavez.ir و سپس تکمیل مدارک در سامانه ارزیابی و صدور پروانه خدمات امنیتی امکان‌پذیر است و طبق اطلاع‌رسانی قبلی به مجامع صنفی اعم از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، انجمن صنفی افتا و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار افتا، تمامی درخواست‌های واصله خارج از سامانه مذکور به مبادی خود عودت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است، پروانه خدمات امنیتی در چهار حوزه عملیاتی، فنی، آموزشی و مدیریتی برای متقاضیان فعالیت در حوزه ارائه خدمات امنیتی به دستگاه‌های کشور صادر می‌شود. لذا متقاضیان باید با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کشور ضمن انجام ثبت‌نام، نسبت به تکمیل مدارک و مستندات و انتخاب گرایش مورد نظر از طریق سامانه اقدام کنند تا پس از انجام ارزیابی‌های لازم، پروانه فعالیت خدمات امنیتی برای گرایش درخواستی، صادر شود.
کد مطلب : 21228
https://aftana.ir/vdcevw8w.jh8zwi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی