نخستین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی (مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران) برگزار شد.
منبع : سایت همایش
نخستین کنفرانس بین المللی استراتژی برند در روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی (مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران) برگزار شد.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، این کنفرانس به عنوان مهمترین رویداد علمی و تخصصی حوزه برند در کشور طی دو روز با ارائه مقاله و سخنرانیهای تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه جانبی، تجلیل از حامیان کنفرانس و انتخاب و معرفی رسالهها و پایاننامههای برتر برگزار شد.
«معرفی تجارب ملی و بینالمللی در حوزه تدوین استراتژیهای برند و برندسازی»، «ایجاد زمینه مشارکت و تعامل دانشگاهها، سازمانها و شرکتهای حاکمیتی، دولتی و خصوصی و تشکلهای حوزه برند» و همچنین «مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصان و مدیران حوزه برند و برندسازی» از هدف اصلی برگزاری این کنفرانس بوده است.