جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
شرکت ایدکو، پنجمین برنده «جشنواره پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی» را اعلام کرد.
منبع : ایدکو

شرکت ایدکو، پنجمین برنده «جشنواره پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی» را اعلام کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت ایدکو صبح امروز اقدام به انجام پنجمین نوبت از قرعه‌کشی جشنواره پاییز دیجیتالی کرد که در آن تمامی خریدهایی که از بیست و یکم تا سی‌ام آذرماه انجام شده بودند، شرکت داشتند و «یگان منفرد» را به‌عنوان پنجمین برنده تبلت لنوو A۳۵۰۰ ایمن شده با یک نسخه از برترین محصول امنیتی اندروید یعنی کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید، معرفی کرد. 

این برنده خوش‌شانس از خریداران تهرانی شرکت ایدکو است که طی این ۱۰روز نوبت پنجم قرعه کشی، دو خرید داشته‌اند که خرید برنده ایشان خرید یک عدد لایسنس کسپرسکی آنتی ویروس ۲۰۱۵، ۴ کاربره یک‌ساله است. 

تمام خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و شرکت های بزرگ که از دهم آبان‌ماه لغایت دهم دی‌ماه اقدام به خرید اینترنتی کرده‌اند، در قرعه‌کشی‌های تبلت لنوو ایمن شده با محصولات کسپرسکی شرکت خواهند داشت که این قرعه کشی هر ده روز یک‌بار انجام می‌شود. 

 
لازم به ذکر است، طبق شرایط و اطلاع رسانی‌های قرعه‌کشی و همانند دفعات قبلی قرعه‌کشی برای خرید هر محصول یک‌ساله، یک امتیاز و هر محصول دوساله سه امتیاز لحاظ شد و خریدهای محصولات دوساله از شانسی سه برابر در این قرعه‌کشی برخوردار بودند. 

شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت. 

گفتنی است جشنواره فروش " پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی" به مدت دوماه برپا بوده و تمامی خریداران اعم از افرادی که از طریق کانال رسمی فروش محصولات کسپرسکی خرید می‌کنند و نیز خریداران محصولات کسپرسکی از طریق تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ها شرکت خواهند داشت. 

فهرست نمایندگان معتبر در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت "نمایندگان" به آدرس http://irkaspersky.com/partners/partners قابل دسترس است.

کد مطلب : 8868
https://aftana.ir/vdcb.0bwurhbwwiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی