جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
شورای عالی فضای مجازی در ردیف شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، یكی از سه شورای مهم كشور است كه ریاست آن بر اساس قانون به عهده رئیس جمهور است.
منبع : خبرگزاری ایلنا
شورای عالی فضای مجازی در ردیف شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، یكی از سه شورای مهم كشور است كه ریاست آن بر اساس قانون به عهده رئیس جمهور است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی هفته آینده برنامه های خود جهت بهره برداری كاربردی از ظرفیت های فضای مجازی در رشد و گسترش حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی كشور را تشریح می كنند. 

با توجه به آثار و ظرفیت­های ویژه فضای مجازی در گسترش مناسبات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی و تاثیر بی بدیل آن در دستیابی به حماسه سیاسی و اقتصادی، مرکز شورای عالی فضای مجازی از كاندیداهای ریاست جمهوری دعوت كرده تا ضمن حضور و بازدید از این مركز، به بیان رویكردهای برنامه ای خود در خصوص بهره برداری از ظرفیت های فضای مجازی اعم از فناوری اطلاعات و ارتباطات و و بهره مندی صحیح از این فضا در رشد و تعالی كشور بپردازند.

نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این كنفرانس های خبری اختصاصی كه طی هفته آینده و در جلسات مستقل برای هر نامزد انتخاباتی، با حضور نماینده رسانه های كشور برگزار می شود، ضمن بیان برنامه های خود در خصوص فضای مجازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهند. 

گفتنی است، مركز ملی فضای مجازی در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ به دستور مقام معظم رهبری و با توجه به آثار چشمگیر شبكه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداكثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم، آغاز به كار كرد
کد مطلب : 5512
https://aftana.ir/vdce.z8nbjh8nw9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی