جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
دبیرخانه همایش کارآفرینی در ICT ایران اعلام کرد

تسهیلات ویژه برای شرکت های مستقر در پارک های علم و فناری و استارت آپ ها

همزمان با برگزاری این همایش و در مراسم جشن کارآفرینان ایران، شرکت کارآفرین برتر مستقر در مرکز رشد نیز بر اساس رای آکادمی داوری همایش معرفی و با اهدای تندیس پرتو زرین کارآفرینی از این شرکت تقدیر به عمل خواهد آمد.
بنابر اعلام دبیرخانه نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ( EMIC Tech ۲۰۱۲ ) تسهیلات ویژه ای برای حضور شرکت های مستقر در پارک های علم و فناری و همچنین شرکت های تازه تاسیس (Startups) در بخش های مختلف این همایش در نظر گرفته شده است. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، کلیه شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری و همچنین شرکت های تازه تاسیس می توانند برای حضور در بخش های مختلف این رویداد ملی اعم از نمایشگاه تخصصی کارآفرینان ایران، شرکت در همایش، شرکت در کارگاه های تخصصی کارآفرینی و همچنین حضور در جشن کارآفرینان ایران و ارزیابی برای دریافت تندیس پرتو زرین کارآفرینی ( جایزه کارآفرینان برتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران) از تخفیف های ۳۵ تا ۵۵ درصدی استفاده کنند. 

بر اساس این گزارش همزمان با برگزاری این همایش و در مراسم جشن کارآفرینان ایران، شرکت کارآفرین برتر مستقر در مرکز رشد نیز بر اساس رای آکادمی داوری همایش معرفی و با اهدای تندیس پرتو زرین کارآفرینی از این شرکت تقدیر به عمل خواهد آمد. 

در همین راستا شرکت هایی که تمایل دارند در مراحل ارزیابی های آکادمی داوری قرار گیرند می توانند برای ثبت نام با دبیرخانه همایش تماس حاصل کنند. 

یادآور می شود، نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی درICT ایران در روز های ۱۶ و ۱۷ آبان سال جاری برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری این رویداد ملی در کشور، مراسم اهدای تندیس پرتو زرین کارآفرینی به فعالان منتخب این حوزه در بخش‌های مختلف، نیز برگزار و با اهدای این تندیس از فعالیت شرکت‌ها، محققان و پژوهشگرانی که توسط هیئت داوری حائز دریافت آن هستند تقدیر خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت همایش به این نشانی مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۷۴۹۴۱۴تماس حاصل کنند. همچنین می توانند برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۰۰۲۳۸۲۶۲ ارسال نمایند.
کد مطلب : 2810
https://aftana.ir/vdcc.sqia2bq4xla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی