سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ , 17 Sep 2024
جالب است ۰
گروه فناوری اطلاعات دانشگاه شریف، نهمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات کشور (ICT Challenge9) را برگزار می‌کند.
گروه فناوری اطلاعات دانشگاه شریف، نهمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات کشور (ICT Challenge9) را برگزار می‌کند.
 
به گزارش افتانا، رویداد  ICT Challenge9 با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت حضوری در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
 
 
رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی است که در راستای شناسایی برنامه نویسان توانمند، مستعد و جویای کار از کل کشور و اتصال این افراد به بازار کار، برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مسابقات بدون هیچ محدودیتی در رشته تحصیلی و دانشگاه، محل اقامت، سن، جنسیت و … در این رویداد شرکت خواهند کرد و توانایی‌های خود را در حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور به مسابقه خواهند گذاشت.
 
این رویداد فقط یک مسابقه نیست، بلکه محیطی برای آموزش به صورت عملی و با مواجه با چالش‌های واقعی فراهم می‌آورد. این مسابقات هر سال یک بار برگزار خواهد شد و در هر کدام از این مسابقات چندین چالش خاص در حوزه ICT را هدف گرفته و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار می‌شود. برای انتخاب چالش‌های مسابقه، کمیته فنی که مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه فناوری اطلاعات هستند تشکیل می‌شود. اعضای این کمیته چالش‌ها و مسائل مدنظر خود را جهت ارائه در مسابقه مطرح می‌کنند و درنهایت مسائل مطرح شده تحت یک سری قوانین خاص در مسابقات ارائه خواهند شد. با توجه به چالش‌های انتخاب شده، افراد فعال در حوزه مورد نظر، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می‌شوند.
 
مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود. روز اول مسابقات مخصوص بررسی توانایی حل مسئله شرکت‌کنندگان است و در روز دوم مراحل داوری و اختتامیه مسابقات برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این مسابقات به صورت رایگان از ابتدای شهریورماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت‌نام و جزییات روند برگزاری مسابقات به وب‌سایت این رقابت مراجعه کنند.
 
 
کد مطلب : 22432
https://aftana.ir/vdcci0qi.2bqi18laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی