سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
لوازم خانگی مبتنی‌بر اینترنت اشیا سامسونگ موفق به دریافت بالاترین سطح استاندارد ایمنی شدند.
منبع : Samsung
لوازم خانگی مبتنی‌بر اینترنت اشیا سامسونگ موفق به دریافت بالاترین سطح استاندارد ایمنی شدند.
 
به گزارش افتانا، سامسونگ می‌گوید که در ارزیابی امنیت دستگاه‌های اینترنت اشیای مؤسسه UL Solutions که ایمنی لوزام خانگی هوشمند را دربرابر حملات هکری آزمایش می‌کند، جاروبرقی رباتیک Bespoke Jet Bot Combo و یخچال هوشمند Bespoke 4-Door Flex به امتیاز الماس رسیده‌اند که بالاترین سطح امنیتی است.
 
UL Solutions در برنامه ارزیابی خود، قابلیت‌های امنیتی محصولات هوشمند را آزمایش می‌کند تا مشخص شود که چقدر در برابر حملات سایبری محافظت شده‌اند. UL Solutions در نهایت آن‌ها را براساس عملکردشان رتبه‌بندی می‌کند.
 
برنامه UL Solutions پنج سطح امنیتی دارد: الماس، پلاتین، طلا، نقره و برنز. طبق اظهارات سامسونگ، سطح الماس فقط به محصولاتی داده می‌شود که توانایی تشخیص تغییرات مشکوک نرم‌افزارها، جلوگیری از تلاش‌های غیرقانونی برای دسترسی و پنهان‌سازی داده‌های کاربر را داشته باشند.
 
کره‌ای‌ها می‌گویند تمام محصولات هوشمند خانگی‌شان دارای مجموعه‌ای از تدابیر امنیتی برای محافظت در برابر حملات هکری هستند. تمام محصولات سامسونگ که از وای‌فای استفاده می‌کنند، مجهزبه تراشه‌هایی برای رمزنگاری داده با الگوریتم Knox Matrix هستند.
 
سامسونگ می‌گوید: «Knox Matrix راه‌حل امنیتی برای محافظت از دستگاه‌های متصل به اینترنت است که اطلاعات حساس را در تمام دستگاه‌ها به‌صورت سرتاسری رمزنگاری می‌کند و امکان نظارت هوشمند دستگاه‌ها در برابر تهدیدات امنیتی و ارسال اعلان‌ به وسایل دیگر در صورت حمله به یکی از آن‌ها را فراهم می‌کند.»
 
می‌یونگ یو، معاون اجرایی و رئیس تیم توسعه‌ی نرم‌افزار در کسب‌وکار وسایل خانگی سامسونگ، دررابطه‌با آخرین دستاوردها گفت: «هوش مصنوعی به بخش بزرگی از زندگی روزمره‌ تبدیل می‌شود و این موضوع به‌ویژه در مورد لوازم خانگی مشهود است. بنابراین، اهمیت ایمنی به‌طور طبیعی مهم‌تر می‌شود. ما تلاش می‌کنیم تا از افزایش امنیت داده‌ها اطمینان حاصل کنیم.»
 
جاروبرقی سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot Combo دارای قابلیت شناسایی اشیاء با هوش مصنوعی است؛ به‌طوری که می‌تواند انسان‌ها، حیوانات خانگی و حتی سیم‌ها را تشخیص دهد. این جاروی رباتیک به‌طور خودکار نقشه‌ی منزل را رسم می‌کند و می‌تواند نوع پوشش کف زمین را تشخیص دهد.
 
یخچال سامسونگ مدل Bespoke 4-Door Flex ابزارهای هوشمند متعددی دارد که یکی از آن‌ها، «هوش دیداری» است که به‌طور هوشمند اقلام غذایی داخل یخچال را تشخیص می‌دهد و فهرستی از آن‌ها را نمایش می‌دهد و حتی می‌تواند براساس مواد غذایی دستور پخت پیشنهاد کند.
کد مطلب : 22119
https://aftana.ir/vdceoz8w.jh8wzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی