يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
هوآوی از گوشی‌های میان‌رده‌ی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا با تراشه اختصاصی و ارتباط ماهواره‌ای رونمایی کرد.
منبع : GSMArena
هواوی از گوشی‌های میان‌رده‌ی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا با تراشه اختصاصی و ارتباط ماهواره‌ای رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، پس از انتشار تیزرهای مختلف و فاش شدن مشخصات فنی، هواوی رسماً از گوشی‌های میان‌رده نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا در چین رونمایی کرد.
 
براساس اطلاعات رسمی، هر دو گوشی در جلو و عقب دارای گوشه‌های گرد و لبه‌های منحنی هستند. نوا ۱۲ اولترا و نوا ۱۲ پرو به ‌ترتیب ۱۹۸ و ۲۰۱ گرم وزن دارند. ضخامت این دو دستگاه تنها ۷٫۶۸ میلی‌متر است.
 
نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا از صفحه‌نمایش اولد خمیده ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱۲۲۴ در ۲۷۷۶ پیکسل (+FHD) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. در بالای نمایشگر حفره‌ی کپسولی برای قرار گرفتن دو دوربین سلفی وجود دارد.
 
نوا ۱۲ اولترا به تراشه کرین 9000SL مجهز شده؛ در حالی که نوا ۱۲ پرو تراشه‌ی ضعیف‌تر کرین ۸۰۰۰ را در خود جای داده است. این پردازنده‌ها از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کنند و با ۱۲ گیگابایت رم همراه شده‌اند. مدل پرو حداکثر ۵۱۲ گیگابایت و مدل اولترا حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. این گوشی‌ها HarmonyOS 4 را اجرا می‌کنند.
 
انرژی این دو گوشی میان رده توسط باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. ویژگی قابل توجهی که در نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا وجود دارد، پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای است که مهر تأییدی بر شایعات قبلی می‌زند.
 
از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیم کارت، قفل گشایی با تشخیص چهره، بلوتوث ۵٫۲، AAC، SBC و کدک صوتی LDAC اشاره کرد.
 
مشخصات دوربین در هر دو گوشی تقریباً یکسان است. نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز هستند که با دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو همراه می‌شود.
 
دوربین اصلی دارای دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/4.0 است. در جلوی هردو گوشی دوربین سلفی فوق عریض ۶۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره‌ی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است. سنسور واید دارای دیافراگم f/2.4 و پشتیبانی از فوکوس خودکار است و سنسور پرتره دیافراگم f/2.2 دارد و از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند.
 
هواوی نوا ۱۲ پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و آبی و و مدل اولترا در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری عرضه خواهند شد. قیمت گوشی نوا ۱۲ اولترا برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۴٬۶۹۹ یوان (تقریباً ۶۵۸ دلار ) است، در حالی که نمونه‌ی یک ترابایتی ۵٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۷۶۹ دلار ) قیمت دارد.
 
قیمت گوشی هواوی نوا ۱۲ پرو ۳٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۵۶۰ دلار) برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی است، در حالی که گزینه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی ۴٬۳۹۹ یوان (تقریباً ۶۱۵ دلار) قیمت دارد. هر دو مدل در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند و فروش رسمی آن‌ها از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی) انجام خواهد شد.
کد مطلب : 21779
https://aftana.ir/vdcf1ed0.w6dyeagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی